Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Eksperimentā atklāj, cik pelna influenceri

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Unsplash

Tehnoloģiju entuziasts Elviss Strazdiņš vietnē "X" (Twitter) veicis eksperimentu, kur atklāj, cik pelna satura veidotāji jeb influenceri. 

Strazdiņš raksta, ka jau vairāk nekā divus mēnešus ir "YouTube" partneris, kur katri 1000 skatījumi no reklāmām ienes 1,36 eiro. "Tehnoloģijas ir viena no pelnošākajām kategorijām, citās būs zemāki skaitļi," uzsver viņš.

Strazdiņš norāda, ka tie, kuri publicē video regulāri un kuru video tiek skatīti desmitiem tūkstošu reižu, var nopelnīt ap 100 eiro par video.

"Bet, protams, savs saturs ietekmeļiem nav galvenais peļņas avots. Sadarbības ir. Un jūs pat nevarat iedomāties, cik var nopelnīt ar sadarbībām," raksta Strazdiņš.

Viņš min, ka sadarbojies ar kādu Latvijas mobilo sakaru operatoru. "Skaitļi nav mazi. Es neminēšu precīzus skaitļus, lai nepārkāptu līgumus, bet teikšu tā -

es esmu Latvijā salīdzinoši nezināms cilvēks, bet pat man par pusotras minūtes video maksā simtus. Daudzus simtus.

Uzstāšanās konferencēs - atkal daudzi simti. Līdz tūkstošiem gan neesmu ticis."

Taču sarunās ar "īstiem ietekmeļiem" viņš noskaidrojis, ka viņa skaitļi esot niecīgi.

"Zināmi cilvēki par video pelna tūkstošus. Dažreiz pat desmitus tūkstošu. Un ne tikai nauda, dažreiz tās ir arī sponsorētas preces, piemēram, tehnika, automašīnas."

Tehnoloģiju entuziasts secina, ka ar influencera darbu var nopelnīt, taču satura veidotāja popularitāte tiekot mērīta "Instagram" sekotājos. "Reti kuru interesē Twitter, YouTube un pārējās "muļķības"," tā Strazdiņš.

Uz augšu