Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

FOTO Multimediju centrs "Digital Art House" gatavojas piecu gadu jubilejas svinībām

Raksta foto
Foto: Jānis Škapars, TVNET GRUPA

Gatavojoties savas jubilejas pasākumiem 17. un 18. maijā, multimediju centrs “Digital Art House” Rīgā, Skolas ielā 2 pulcēja soctīklu komunikācijas speciālistus un medijus uz jubilejas ievadpasākumu. Ceturtdienas, 9. maija vakarā centra divos stāvos notika iepazīšanās ar centra jaunajām iecerēm šai vasarai.

Kā pirmo un aktuālāko no piedāvājumiem “Digital Art House” pārstāvis Oskars Millers minēja īpašo Pasaules čempionāta hokejā vērošanu uz lielajiem ekrāniem, kuri būs izvietoti veselās trijās zālēs: “Vēlamies pilnvērtīgi atbalstīt savu hokeja izlasi, tādēļ visi līdzjutēji, kuriem varbūt Esplanādē stāvot un skatoties spēļu tiešraides, kļūs par aukstu, laipni aicināti uz “Digital Art House”!”

"Digital Art House" producents Oskars Millers.
"Digital Art House" producents Oskars Millers. Foto: Jānis Škapars, TVNET GRUPA

Oskars Millers iepazīstina ar turpmākajiem plāniem centra darbībā: paredzēts, ka otrajā no divām videozālēm vakaros tiks demonstrēta Holivudas 50. gadu filmu klasika, kuru baudīt ar kādu īpašu kokteili no jaunatvērtā bāra “C Bar”, kurš uzskatāms par leģendārā Itālijas dzērienu ražotāja “Campari” pirmo pārstāvniecību Baltijas valstīs.

Vēl viens jaunums – karaokes bārs "Happy End", kura nosaukums vēstī, ka, pat ja dziesmas sākums ne vienmēr izdodas pārliecinošs, beigas tai vienmēr izvēršas laimīgas. 

Multimediju mākslas centra apmeklētājus no 18. maija gaidīs arī jauna vasaras terase ar jaunu ēdienkarti. Jubilejas svinības ar plašu programmu notiks 17.-19. maijā, un tos varēs apmeklēt jebkurš.

“Digital Art House” savu darbību uzsāka 2019. gada 10. maijā, kad tā atrašanās vieta bija kādreizējā “Latvijas Krājbankas” ēka iepretim mākslas muzejam Rīgas Birža. Tobrīd sagatavoto multimediālo glezniecības vecmeistaru izstādi apmeklēja kopumā 72 tūkstoši cilvēku, kas deva iemeslu pārdomāt par jaunas, koncentrētākas vietas izveidi, kurā organizēt gan privātus, gan publiskus pasākumus ar jaunāko multimediālo tehnoloģiju iesaisti. Aizvadīto piecu gadu laikā “Digital Art House” paspārnē noritējuši kopumā tuvu 500 dažāda rakstura un izmēra pasākumi.

Nepalaid garām!

Uz augšu