Žurnāla “The New Yorker” mūzikas kritiķis un vairāku grāmatu autors Alekss Ross par Dženiferas Volšas mūziku rakstījis: “Volša labāk nekā jebkurš man zināms mākslinieks spēj atainot mūsdienu digitalizētās pasaules grotesko, netīro, trakulīgo, pēc grēksūdzēm izmisušo un reizē arī teju cildeno dabu. Viņa sevi ir pierādījusi ne tikai kā komponiste, bet arī kā aizgrābjoša vokāliste, šķelmīga komiķe un stāstniece, kā arī ražena videodarbu un vizuālās mākslas autore.”
Komponiste būs viena no tiem daudzveidīgajiem mūziķiem, kuri šogad kuplina festivāla “Skaņu mežs” saturu. Piektdienas, 4. oktobra vakarā viņa kultūrtelpā "Hanzas Perons" uzstāsies kopā ar tautieti Nīlu Laku (Neil Luck) – komponistu un vokālistu, kurš primāri ieinteresēts muzikālajā teātrī un multimediju mākslā.
Laks gadu gaitā piedalījies Venēcijas biennālē un klasiskās un laikmetīgās mūzikas festivālā “BBC Promenade”, kā arī sadarbojies ar tādām mākslas institūcijām kā Teita galerija un “Institute for Contemporary Arts”. Mūziķis šobrīd ir eksperimentālās mūzikas profesors Londonas Karaliskajā mūzikas akadēmijā.
Arī Dženifera Volša ir akadēmisks mācībspēks – viņa strādā ar kompozīcijas studentiem Oksfordas Universitātē.
Mūziķe pati izglītojusies pie skotu komponista Džona Maksvela Gedesa Skotijas Karaliskajā mūzikas un drāmas akadēmijā, jaunās vienkāršības (Neue Einfacheit) adepta Kevina Volansa Dublinas Karaliskajā Mūzikas akadēmijā un Ziemeļrietumu Universitātē Ilinoisā, ASV, kur 2002. gadā ieguva doktora grādu kompozīcijā.
Volšas mūzika ir bieža viešņa koncertzālēs, kurās pulcējas avangarda mūzikas mīļotāji, bet ne tikai šajā novirzienā vien komponiste pauž savas aktuālās pārdomas un novērojumus. Viņas jaunākais veikums – albums URSONATE$ iznāca 20. septembrī un, līdzīgi kā citi komponistes un izpildītājas ieraksti, noklausāms populārākajās mūzikas straumēšanas vietnēs. Tas veidots, iedvesmojoties no vācu dadaista Kurta Švitersa (Kurt Schwitters, 1887-1948) dzīves un darbiem.