Jaunākajās epizodēs ar saviem nedienu stāstiem dalās ļaudis, kuru ikdiena ir saistīta ar allaž neparedzamo komunikācijas un mediju vidi. Sabiedrībā labi zināmais reklāmists Ēriks Stendzenieks dalās ar piedzīvoto ķibeli, kad idejas prezentācija izvērtusies negaidīti pikanta, un citām radošās nozares profesionāļiem raksturīgām nedienām. Arī televīzijas raidījumu vadītāja Paula Timrota stāstu vācelē ir daudz traģikomisku atgadījumu no satiksmes nozares atspoguļošanas, kas apliecina, ka pat eksperti nav pasargāti no ķibelēm uz ceļa. Savukārt “Riga Business School” mārketinga un komunikācijas direktore Agnese Strazda dalās ar negadījumiem, kas rūdījuši viņas vadītājas prasmes, un neveiksmēm, kuru liecinieki bijuši visi Latvijas iedzīvotāji. Aģentūras “TrueSix” līdzdibinātāja Krista Krūmiņa atklāj amizanto aģentūras dibināšanas stāstu un to, ko simbolizē “kauna kaste” viņas skapī.
Jāpiebilst, ka “FuckUp Nights” kustības sākumi meklējami 2012. gadā Meksikā, kad kāda grupa draugu neformālā gaisotnē dalījās ar neveiksmēm savā profesionālajā darbībā. Kustības pamatā ir ideja, ka ar neveiksmēm ir jādalās, jo kļūdas ir neizbēgamas ceļā uz panākumiem.