:format(webp)/nginx/o/2025/03/15/16715583t1h4e86.jpg)
Elīnas Maliginas izstādi/daudzdaļīgo instalāciju "NOME" galerijā "MuseumLV" varētu pielīdzināt tam efektam, kuru bokseris saņem no sava ārsta vai asistenta, pātraukumā starp raundiem atkrītot uz ķeblīša ringa stūrī.
Elīnas Maliginas izstādi/daudzdaļīgo instalāciju "NOME" galerijā "MuseumLV" varētu pielīdzināt tam efektam, kuru bokseris saņem no sava ārsta vai asistenta, pātraukumā starp raundiem atkrītot uz ķeblīša ringa stūrī.
Šajā mārketinga propagandas triumfa laikā ar savu mākslas darbu asemblāžu Elīna Maligina piedāvā vārdu "NOME", kuru var uztvert kā hibrīdu no nolieguma partikulas un personas vietniekvārda angļu valodā – ne es vai nē es. Tas izpaužas kā radošs manifests, aicinājums uz revolūciju – lauzt stereotipus un apšaubīt mūsdienu pašreizējo stāvokli.
Iespējams, formulējums "mārketinga propagandas triumfa laiks" varētu likties kā pārāk tumšos un sakāpinātos toņos uzkults radošā kopīraita rezultāts, bet, ja atceramies tās reizes, kurās esam draugu vai kolēģu lokā smējušies par to, "kā Gūgls dzird, ko es runāju" – pēc skaļi izteiktām frāzēm mūsu viedtālruņi algoritmiski pielāgo soctīklos iestarpināto reklāmu saturu – tad varbūt nemaz tik sakāpināts šis apzīmējums tomēr nav.