Karnātaka mūzikas sistēma ir saglabājusies tikai četros mūsdienu štatos Indijas dienvidu daļā, un tā ir attīstījusies no senajām vēdiskajām tradīcijām. Galvenais uzsvars Karnātakas mākslā likts uz vokālo mūziku - vairums kompozīciju ir rakstītas dziedāšanai, un pat instrumentu spēle ir jāatskaņo gāyaki (dziedāšanas) stilā. Karnātakas tekstus ir radījuši seno laiku dzejnieki, un tie galvenokārt veltīti dieva godināšanai. Rāgas ir īpaša Indijas klasiskās mūzikas sastāvdaļa, kur katrai skaņai un intonācijai ir dziļa jēga un nozīme. Indieši teic, ka rāgām piemītot brīnumains dziedinošs spēks. Gājatrī Venkataragavanas un indiešu tradicionālo instrumentu grupas veidotajā programmā skanēs Dienvidindijas senie garīgie dziedājumi, kurus uzskata par vistuvākajiem Vēdu kultūras mantojumam.
Festivāla noslēgumā ar patiesu prieku sveiksim izcilo čellistu Metjū Bārliju, kura leģendārie nakts koncerti kļuvuši jau par festivāla vizītkarti. Astoņu stundu garo koncertu no 30. jūnija 22:00 līdz saullēktam, šoreiz būs iepējams klausīties Stāmerienes muižā. Šī ir īpaša festivāla «Ad Lucem» tradīcija, ko 2010. gada vasarā uzsāka Metjū Bārlijs - fascinējošais britu čellists, kura personības spilgta iezīme ir radošums, atvērtība neparastām idejām un uzdrošināšanās, kas nepazīst ģeogrāfiskas, sociālas un stila robežas. Nakts koncertā no saulrieta līdz saullēktam, klausītāji var gremdēties orķestrālos akustiskā un elektriskā čella tembros un vērot video mākslu, vērstu uz uztveres koncentrāciju - sēžot, guļus uz segām, spilveniem vai guļammaisiem. Koncerta laikā var gan iemigt, gan pamosties un nonākt citā, neikdienišķā uztveres dimensijā. Programmā iekļauts ļoti plašs repertuārs no Johana Sebastiana Baha skaņdarbiem līdz Džona Metkāfa un citu mūsdienu komponistu mūzikai, arī paša Bārlija improvizācijas akustiskajam, elektriskajam čellam un elektronikai.
Biļetes uz šī gada Introvertās mākslas festivāla koncertiem jau pieejamas visās biļešu servisa tirdzniecības vietās.