Līdz ar sociālo tīklu uzvaras gājienu pasaulē ir radusies arī jauna profesija – influenseris (no angļu valodas vārda influencer). Šīs slavenības tiek tā dēvētas, jo viņu spēkos ir ietekmēt, kādus produktus izvēlas viņu sekotāji. Daudzi uzņēmumi mūsdienās izvēlas tieši šādu mārketinga kampaņu, lai pārdotu savu apģērbu, kosmētiku, vitamīnus, aksesuārus vai citus produktus. Apskati šīs jaunās, stilīgās influenseres – ne velti viņu gaitām seko tik daudz cilvēku!
Piecas «influenseres», no kurām vērts iedvesmoties (1)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.