Atlantas hiphopa apvienība, «bling kultūras bītli» grupa «Migos» pirmajā nedēļā ASV varētu pārdot 180 000 - 200 000 jaunā studijas albuma «Culture II» (Quality Control/Motown/Capitol Records) vienību, ziņo «billboard.com».
«Migos» ceļā uz 1. vietu «Billboard 200»
Jaunais albums seko kritiķu atzītajam debijas darbam «C U L T U R E» (skat. TVNET recenziju), kas arīdzan iekaroja ASV pieprasītāko albumu topu, pirmajā nedēļā sasniedzot 131 000 pārdoto vienību.
Ja «Migos» izdoties iekarot 1. vietu, tad kolektīvs kļūs tikai par piekto hiphopa apvienību, kurai izdevies ar diviem albumiem pēc kārtas ierindoties «Billboard 200» saraksta 1. pozīcijā, liecina «Nielsen SoundScan» dati. Tas savulaik izdevies «Beastie Boys» (4 numur viens laika posmā no 1987. līdz 2004. gadam), intelektuālā hiphopa grupai «A Tribe Called Quest» (1996. un 2016. gadā), «Bone Thugs-N-Harmony» (1995. un 1997. gadā) un «D12» (2001. un 2004. gadā).
Jaunajā «Migos» albumā iekļautas jau dzirdētas dziesmas - «Supastars», «Motor Sport» ar Nikiju Mināžu (Nicki Minaj) un «Stir Fry», ko producējis Farels (Pharrell). «Culture II» kā viesmākslinieki dzirdami arī kanādiešu reperis Dreiks, Post Malone, 21 Savage, Travis Scott, Big Sean, Gucci Mane u.c.
«Migos» 2009. gadā izveidoja trīs jaunekļi, kurus saista radnieciskas saites un kuri sev dēvē šādi: Kveivo (Quavo), Ofsets (Offset) un Teikofs (Takeoff).
Nupat klajā nācis jauns videoklips dziesmai «Stir Fry».