Viņa cer atrast veidus, kā RKT piesaistīt un ieinteresēt pat tos latviešu skatītājus, kuriem ir vājas krievu valodas zināšanas. «Manas darbības programmas pamatā ir četri RKT tālākās attīstības principi: integrācija, komunikācija, sadarbība un identitāte,» norāda Bjorka.
Pēc viņas teiktā, RKT ir ļoti daudz stipru tradīciju, bet ir arī vājās vietas - RKT mākslinieki ir nepietiekami pazīstami un pieprasīti latviešu auditorijā. Tas ir viens no virzieniem, pie kā teātris strādāšot nākotnē. Bjorka vēlas, lai RKT Latvijā kļūtu daudz atpazīstamāks, lai saglabātos uzticīgo skatītāju loks, bet vienlaikus nāktu klāt jauni skatītāji, kuri līdz šim nav apmeklējuši RKT izrādes. «No latviešu auditorijas, kas patlaban veido apmēram 40% skatītāju, mēs īpaši gribētu piesaistīt gados jaunus skatītājus,» uzsver jaunā teātra vadītāja.
Tas, ka daļa gados jauno latviešu nezina krievu valodu, esot risināma problēma, jo teātra Lielajā zālē izrādes laikā tiek nodrošināti titri. «Mēs dzīvojam informācijas laikmetā. Mums ir jākomunicē ar sabiedrību ar tiem pašiem nosacījumiem, kā tagad komunicē jaunā paaudze. Jā, nepietiekamas krievu valodas zināšanas līdz šim daļai skatītāju ir bijusi barjera, kas attur no RKT apmeklēšanas.