Realitātes šovu zvaigzne Kima Kardašjana ir iekarojusi realitātes šovu popularitātes virsotnes, bet nu izlēmusi pierādīt sevi arī biznesā, Kardašjana izlēmusi iet jaunākās māsas Kailijas Dženeres pēdās un radīt kosmētiku.
Kima Kardašjana atradusi jaunu veidu, kā nopelnīt miljonus!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Kimas jaunākā māsa Kailija Dženere šogad iekļuvusi izdevuma «Forbes» bagātāko slavenību topā, kļūstot par šā gada jaunāko personu, kura tajā atrodas; redzot Kailijas panākumus kosmētikas biznesā, arī Kardašjana izlēmusi iekarot kosmētikas industriju.
Kailija veiksmīgi pārdod savu kosmētiku, kas pat kalpojis par iemelsu strīdam un tiesu darbiem ar dziedātāju Kailiju Minogu vārda Kylie izmantošanas dēļ.
Kima izlēmusi radīt un pārdot gan kosmētiku, gan smaržas, un šos produktus ikviens varēs iegādāties internetā.
Vai Kimas kosmētikas zīmols būs pieprasītāks par Kailijas kosmētikas zīmolu, rādīs laiks!