Jau pagājušā gadsimta 50. un 60. gados paralēli aukstajam karam norisinājās ideoloģisks karš par jauniešu prātiem, proti,
tādā totalitārā valstī kā Padomju Savienība no rokenrola baidījās. Kāpēc? Ar rokmūzikas palīdzību nīstie Rietumi tika humanizēti.
Jaunieši sajuta brīvības garšu, un padomju vara baidījās, ka caur rokenrolu sabiedrība var sākt tiekties pretī demokrātijai. Arī no Rietumu puses tā bija apzināta ideoloģiska ofensīva ar kultūras starpniecību.
Filmas reklāmas rullītis.
Neapšaubāmi arī Ziemeļkoreja rūpīgi sargā savu izveidoto utopiju, sargā savus pilsoņus no samaitātajām Rietumu vērtībām, un visticamāk, ja Traviks gribētu rīkot šajā valstī, piemēram, Britnijas Spīrsas koncertu, tad, neskatoties uz iegūto uzticību, viņam neizdotos pārliecināt Ziemeļkorejas pusi. Taču Laibach gadījumā viņš spēja pārdot korejiešiem ideju par grupu, kura būtībā runā viņiem saprotamā valodā.
Šīs totalitārās valsts iedzīvotājiem slovēņu apvienības izmantotā vizuālā orveliskā estētika šķiet pazīstama, ierasta un saprotama.
Īstenībā, ja Ziemeļkorejā mākslīgi tiktu veidota rokgrupa, tad tā būtu tieši tāda kā Labaich. Protams, videoprojekcijās netiktu rādīts Dienvidslāvijas komunistu vadītājs Josips Broza Tito, bet gan Kims Čenuns.
Pati filma nav didaktiska, un brīžiem šķiet, ka abi režisori pat mazliet simpatizē Ziemeļkorejas režīmam. Arī mūziķi filmā izsakās, ka šajā utopijā dzīvojošie izskatās patiesi laimīgi... Katrā ziņā filmā neizskan asa kritika, piemēram, par to, ka iedzīvotāji mirst badā, dzīvo nemitīgā baiļu režīmā, par to, ka kaut kas tiek cenzēts, bet tas vienkārši dokumentēts un tīrā, nedestilētā veidā uz ekrāna parādīts. «Tāda un tāda dziesma nederēs, projekcijas ar ziediem jānomaina...»