Uzņēmēja Parisa Hiltone: «Piecus gadus man nācās izlikties par stulbu blondīnīti»

FOTO: Reuters/ScanPix

Pirms par realitātes šovu «karalieni» kļuva Kima Kardašjana, galvenā noteicēja šovu pasaulē bija uzņēmēja, sabiedrības dāma Parisa Hiltone. Hiltone atzinusi, ka viņas stulbās blondīnes tēls bija producentu ideja, lai iegūtu vairāk skatītāju šovam.

Par Parisas vēlmi būt gudrai citu acīs varētu pasmieties, ja viņa ar savām darbībām biznesa jomā nespētu nopelnīt simtiem miljonu. Smaržu zīmols, apģērbu veikalu tīkls Āzijā, aksesuāru un apavu kolekcijas ir tikai daļa no Parisas panākumiem biznesa jomā.

Hiltone vēlas lauzt stereotipu, kas pasludinājis viņu par stulbu blondīni, jo «tituls» nereti traucē viņai biznesa attīstībā, jo nākas pavadīt laiku, lai pārliecinātu sadarbības partnerus, ka viņa saprot, ko dara.

Uzņēmēja nenožēlo piecus gadus, kuri pavadīti ne savā «ādā», jo, tieši pateicoties tam, viņa spēja izveidot biznesu un reizēm bijis pat jautri vērot apkārtējos, viņu rīcību, apzinoties, ka viņi to uzskata par stulbu.

Uz augšu