«The Sound Poets» jūs jau nodēvējusi par «malku svaiga gaisa pašmāju mūzikā», bet, ja palūkojamies vēsturē, nemaz tik svaigs šis malks, es domāju tieši tavu muzikālo ceļu, patiesībā nav. Ko muzikāli radniecīgu, ietekmējoties no «Coldplay» u. tml. grupām, pirms desmit gadiem tu spēlēji grupā «metanoia» (skat. 2005. gada TVNET interviju), kas pastāvēja neilgu laiku. Kas ir mainījies pa šiem gadiem? Kas notika ar «metanoia»?
«Irving Ark» ir pilnībā jauns sastāvs, un tieši ar šiem čaļiem kopā strādājot gaismu ierauga jauni skaņdarbi. Jā, pāris no «Irving Ark» dziesmām es biju aizsācis pirms daudziem gadiem, kad «metanoia» iznīka mūsu katra ikdienas rutīnā, un iespējams, ka kaut kas no tā laika ir teleportējies arī uz šodienu. Tomēr domāju, ka «Irving Ark» nāk ar savu instinktīvo draivu, kas no mūsu mēģinājuma pagraba spiežas virszemē.
Pēc «metanoia» sekoja tukšie gadi? Kādas veidojās tavas attiecības ar mūziku pēc «metanoia» izjukšanas?
- Par tukšiem tos nesauktu. Publiski klusāki gan! Šajā laikā turpināju rakstīt, stādāt pie tā, kas jau bija radies, taču bez ārējā spēriena šaubos, ka būtu izdevies izrauties no savas paša orbītas. Te paldies jāsaka Mārcim [grupas pianists Mārcis Jukumsons-Jukumnieks, red. piezīme], kurš, studējot Londonā, nelika man mieru un vēlējās dzirdēt manas jaunās skices. Tā arī sākās mūsu sarakste ar idejām un motīviem, kas vēlāk, pievienojoties Krišjānim, Kasparam un Sandrim, ieguva to skanējumu, kas tagad dzirdams «Irving Ark» mūzikā.