2,5 mijoni tvitera sekotāju negarantē panākumus topā. To pierāda amerikāņu repera "Soulja Boy" neveiksmīgais jaunā albuma starts ASV pārdotāko albumu topā.
2,5 miljoni tvitera sekotāju negarantē panākumus topā (37)
"Soulja Boy" jaunais studijas albums "The DeAndre Way" pirmajā izdošanas nedēļā digitāli pārdots 2000, bet fiziskā nesējā - 11 000 kopijās, ierindojoties vien "Billboard 200" topa 90. vietā, liecina mūzikas un video pārdošanas apjomu izsekošanas sistēmas "Nielsen SoundScan" dati..
Salīdzinājumam - "Kiss Me Thru the Phone" un "Crank That (Soulja Boy)" zvaigznes iepriekšējais albums "iSouljaBoyTellem" (2008.gadā) pirmajā nedēļā tika pārdots 45 000 eksemplāros.
Vai tas nozīmē, ka 2.5 miljoni "Soulja Boy" tvitera sekotāju to dara tāpat vien?
Tiesa, taisnības labad jāpiebilst, ka "Soulja Boy" ir izteikts singlu mākslinieks. 2007.gada "Crank Dat (Soulja Boy) bija 14. gada pieprasītākais mp3 - 4.6 miljoni lejupielāžu, savukārt jaunā albuma pirmais singls "Pretty Boy Swag" (skat. video) lejupielādēts gandrīz 600 000 reižu.
Jāpiebilst, ka "Soulja Boy" ir ļoti aktīvs tvītotājs. Katru dienu viņš savā mikroblogu vietnes profilā ieraksta aptuveni 15 vēstījumus. Dienā, kad tika izdots repera jaunais albums "The DeAndre Way" (30.nov.), viņš tvītoja pat 70 reizes.
Rodas jautājums - kāpēc no 2.5 miljoniem "Twitter" sekotāju plati iegādājās tikai 13 000?
Kā jums liekas?