Kā norāda Petri Mannonens, mūzikai būtu jābūt pieejamai visos digitālajos straumēšanas pakalpojumos, pretējā gadījumā patērētājs iegūs to nelegālā veidā. Mūzikas pirātisms ir aktuāls jautājums arī Latvijā - pēc Latvijas Producentu un izpildītāju apvienības (LaIPA) 2015. gadā veiktā pētījuma datiem, 43% no ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem veic audio ierakstu nelegālu kopēšanu personālajos datoros (87%), mobilajos telefonos (34%) un citos datu nesējos.
Jaunās tehnoloģijas saved kopā māksliniekus un fanus, sniedzot nebeidzamas iespējas mūziķim nogādāt mūziku līdz patērētājam, lai kur tas atrastos. Patērētājs var noklausīties jaunākās dziesmas, tiklīdz tās laistas klajā, turklāt straumēšana ir vienīgais kanāls, kur mākslinieki var iegūt tūlītēju atgriezenisko saiti. Ja patērētājam konkrētais ieraksts nepatīk, viņš to neklausīsies, jo izvēle digitālās straumēšanas servisos ir gana plaša un katrs var sastādīt savai gaumei piemērotu mūzikas izlasi, atsakoties no mūzikas, kas nešķiet saistoša. Mūziķim tā ir motivācija radīt mūziku, kas ir saistoša patērētājam, ņemot vērā informācijas pieejamību par klausītāju. Lielie dati (Big Data) mūzikas industrijā ļauj uzzināt ne vien to, cik bieži konkrētā dziesma ir atskaņota, bet arī kāds ir procentuālais sadalījums starp vīriešu un sieviešu auditoriju, kuros reģionos un valstīs dziesma ir visvairāk klausīta. Patērētājs šajā ziņā ir ieguvējs, jo mēs, ierakstu kompānijas, varam ātri izanalizēt datus par mākslinieku un tādējādi veicināt pozitīvu mijiedarbību starp mūzikas radītāju un patērētāju,» skaidro P. Mannonens.