Meraijas galvenais trumpis, līdzīgi kā Adelei, ir viņas elastīgā, skanīgā balss, un tērpam nav obligāti jābūt kliedzošam.
Par laimi, pēc pāris dziesmām Meraija jau devās pārģērbties, kopumā šādas tehniskas pauzes bija piecas, kuru laikā publiku izklaidēja vai nu dejotāji, vai pavadošā grupa (viens no dziedātājiem izpildīja Maikla Džeksona «Rock with You»), vai lielais ekrāns aiz skatuves, kur tika demonstrēti Meraijas videoklipi.
Ja par Meraijas balsi, kas tiešām ir unikāls instruments, kas aptver piecas oktāvas, tad ar to, šķiet, viss bija kārtībā. Tika demonstrēts viss arsenāls - vokālā akrobātika no zemiem toņiem līdz dzirkstīgiem krūšu reģistra treļļiem dziesmās «Emotions» un «Heartbreaker». Acīmredzot iedzimtais talants saistīts ar viņas etnisko izcelsmi - viņas māte operdziedātāja ir īru izcelsmes baltā amerikāniete, tēvs – venecuēliešu izcelsmes afroamerikānis.
Viņas hiphopa un R&B laika dziesmu popūrijā balss saplūda ar citiem instrumentiem, taču liriskajās balādēs («Hero», Fila Kolinsa «Aigainst All Odds», duetā ar Vitniju Hjūstoni «When You Believe» u.c.) tā trāpīja tieši sirdī. Svarīgi piebilst, ka Meraija ir pati savu dziesmu autore, kas mūsdienu popmūzikā nav tik bieža parādība.
Rezumējot jāsaka šādi vārdi. Lai arī cik jaudīga ir Meraijas balss, ne tik veiksmīgā komunikācija («Vai mēs esam Lietuvā?» vai «Sveiki, Latviva!»), ne tik modernā deju horeogrāfija (kas tie bija par baltajiem audumiem un putnu dejām?), ne tik veiksmīgie skatuves tērpi un mehāniski pārblīvētā dziesmu programma (es domāju popūrijus) atstāja nelielu vilšanās sajūtu.