Dīvaina ir arī autora izvēle teju visus interesantos, kuriozos atgadījumus apkopot vienā atsevišķā nodaļā (uzskaitot tos citu pēc cita kā kādas avīzes humora lappusītē), nevis tos organiski izšķaidīt pa visu stāstījumu.
Ļoti vērtīgas lappuses grāmatā veltītas «Remix» mēģinājumam iekarot ASV mūzikas tirgu.
Supergrupas «Riga» stāsts nekur agrāk vēl tik detalizēti nebija izstāstīts.
Plašāk par «Riga» un pusotru miljonu vērto albumu, kas dienas gaismu ieraudzīja tikai pēc 25 gadiem, šajā TVNET video:
Vēl viens grāmatas pluss ir precīzā «Remix» diskogrāfija, kur pieminēti visi izdotie grupas skaņu ieraksti - gan latviešu, gan krievu mēlē.
Grāmatā ir arī pāris mulsinošas vietas. Piemēram, nav īsti saprotams, kāpēc katra mūziķa biogrāfija iestrādāta grāmatas beigās. Manuprāt, lasītājam jau no pirmajām lappusēm būtu bijis interesanti iepazīt katra mūziķa dzīves gājumu - pirmo dzirdēto skaņuplati, pirmo mūzikas instrumentu u.tml. Ļoti bieži autors arī uzsver to, ka remiksieši savā laikā bijuši tie paši, paši labākie mūziķi, taču, pieminot ikgadējās aptaujas, kas veiktas mūziķu vidē, netiek atsegts konteksts. Piemēram, grāmatā teikts, ka Marhilēvičs no 1987. līdz 1990. gadam atzīts par otro labāko taustiņinstrumentālistu. Bet kurš tad ir pirmais? Kurš tad ir bijis labāks?
No dizaina viedokļa raugoties, grāmatai, manuprāt, izvēlēts ne pārāk veiksmīgs vāks. Milzīgais grupas logo uz pelēka švīkaina fona, kas atgādina ledus segumu, drīzāk būtu ideāls vāks grāmatai par kādu hokeja komandu, nevis rokgrupu. Arī fotogrāfijas grāmatā ir izmētātas un nav sagrupētas kompaktos blokos. Vispār vairākas konceptuāli līdzīgas bildes, īpaši Jāņa Deinata formālās fotostudijas fotogrāfijas, manuprāt, ir liekas.