Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Adeles «Hello» uzspridzina britu singlu topu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Reuters/ScanPix

Tas jau bija paredzams. Pēc ilgākas pauzes atgriezusies britu dziedātāja Adele ar savu jauno singlu «Hello» pārnestā nozīmē uzspridzināja Lielbritānijas singlu topu, pirmajā nedēļā pārdodot 333 000 dziesmas vienību.

Kā svētdien ziņo «Official Charts Company», 259 000 «Hello» bija lejupielādes, bet atlikušo vienību skatu veid\o dziesmas straumējumi.

Adeles «Hello» ir pēdējo gadu viens no lielākajiem grāvējiem. 2012. gadā 490 000 vienību izdevās sasniegt TV šova «X Factor» uzvarētājam Džeimsam Arturam (James Arthur) ar dziesmu «Impossible».

Kā jau ziņots, Adele paziņoja par jauna albuma «25» iznākšanu. Dziedātājas iepriekšējais ieraksts «21» nāca klajā pirms četriem gadiem. Tas ieguva sešas «Grammy» balvas, turklāt visā pasaulē tika pārdoti vairāk nekā 30 miljoni albuma eksemplāru.

Adeles ierakstu kompānija «XL Recordings» norādīja, ja jaunais albums ar 11 dziesmām iznākšot 20. novembrī.

Adele sacīja, ka jauno ierakstu iedvesmojis «pagrieziena punkts» viņas dzīvē, kad dziedātāja kļuvusi «pa īstam pieaugusi».

Džastinam Bīberam ar jauno singlu «Sorry» jāsamierinās ar 2. vietu (102 000 vienību).

Vēl pirmajā piecniekā kanādiešu repera Dreika «Hotline Bling» (Cash Money/Republic), Sema Smita Bonda tēma «Writing’s On the Wall» un «The Weeknd» singls «The Hills» (Republic/XO).

Tikmēr jaunās mūzikas zvaigznes no Austrālijas - poproka grupa «5 Seconds of Summer», kura nākamgad, 4. jūnijā, uzstāsies Tallinas «Saku» arēnā, ar jauno albumu «Sounds Good, Feels Good» (Hi Or Hey/Capitol Records) iekarojusi britu albumu topa 1. vietu.

Sākotnēji «5 Seconds of Summer» topu virsotnes iekaroja ar slavenu izpildītāju, tostarp Džastina Bībera un Eda Šīrana dziesmu kaverversijām un jau drīz devās kopīgā koncertturnejā ar «One Direction». Tagad grupa var lepoties ar jau vairāk nekā miljonu pārdotu biļešu uz saviem koncertiem un daudzām mūzikas balvām, tostarp no «Billboard», «Kerrang» un «MTV».

Nepalaid garām!

Uz augšu