Septembrī ārvalstu medijos vislielāko publicitāti guva «Rīga 2014» programmas ietvaros notiekošais laikmetīgās mākslas festivāls «Survival Kit». Festivāla ietvaros Rīgā viesojās žurnālisti no tādiem mākslas medijiem, kā Baltijas valstu mākslas notikumu portāls Echo Gone Wrong, Zviedrijas mākslas portāls Kunstforum, Krievijas mākslas izdevums Project Baltia, starptautiskais kultūras portāls The Culture Trip, un Ņujorkā bāzētais, prestižais, starptautiskais mākslas izdevums un portāls E-Flux, kā arī citi mākslas mediji, kuru braucieni tika organizēti sadarbībā ar Latvijas Institūtu un Laikmetīgās mākslas centru.
Ārvalstīs septembrī «Rīga 2014» notikumi visvairāk ieinteresēja specializētos mākslas medijus
Kopumā «Rīga 2014» Preses centrs septembrī uzņēma un palīdzēja sastādīt programmu 13 ārvalstu žurnālistiem no 9 dažādām valstīm. Savukārt monitoringa dati liecina, ka septembrī ārvalstīs ir bijuši 33 raksti vai sižeti par Rīga 2014 programmu vai pasākumiem.
To skaitā ir sižets par Stūra māju vērienīgajā Tuvo Austrumu televīzijā Al Jazeera, krāsains atvērums Vācijas sieviešu žurnālā «Grazia», raksts par radošumu un inovācijām Rīgā Vācijas vērienīgajā žurnālā un portālā «Stern», kas ir pārpublicēts arī vairākos reģionālos medijos.
Septembrī darba vīzītē Rīgu apmeklēju Zviedrijas kroņprincese Viktorijas. Vizīte Latvijā bija plānota jau iepriekš, jo Zviedrijas kroņprincese izrādījusi īpašu interesi par Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu. Kroņprinceses Viktorijas vizīte Latvijā un tikšanās ar Rīga 2014 komandu tika atspoguļota Zviedrijas medijos.
Rīga 2014 programmas ietvaros septembrī norisinājās arī starptautiska konference «Baltijas dzintars pāri laikam un robežām» un Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā tika atklāta izstāde «Dzintara laikmets». Šos notikumus atspoguļot Rīgā bija ieradusies īpaši dzintaram veltītā portāla Amber.com.pl portāla žurnāliste.
Pagājušajā mēnesī ir ticis raidīts arī 45 minūšu garš sižets par Rīgu Vācijas WDR kanālā, kas tapis žurnālistu vizītes laikā augustā. Sižets parādā Rīgu un tās kultūras bagātību, kurā vadītājs izstaigā Rīgu ar mazu čemodānu, kurā viņš liek lietas, kuras kaut ko izsaka par mūsu kultūru. Ceļojuma laikā viņš tiekas ar māksliniekiem, dejotājiem, dziedātājiem, un parāda Rīgu no netradicionālas, bet ļoti skaistas puses.
Arī turpmākajos mēnešos, neskatoties uz to, ka gads iet uz beigām, ir gaidāmas vairāku ārvalstu mediju vizītes, it sevišķi uz Eiropas kultūras galvaspilsētas gada noslēguma laiku.
Eiropas kultūras galvaspilsētas programmas komunicēšanai darbu ar ārvalstu medijiem veic Rīga 2014 Preses centrs sadarbībā ar Latvijas Institūtu. Monitorings nav pilnīgs, un tā apkopošanā nav izmantoti profesionāli mediju monitoringa rīki. Mediju publikāciju monitorings tiek veikts iespēju robežās, izmantojot interneta meklētājus, kā arī saņemot saites vai publikāciju kopijas no medijiem, kuri ir Rīgā viesojušies.