Dizainere Dace Krieviņa-Bahmane atgriežas ar jaunu mēģinājumu iekarot modes biznesu

FOTO: Nauris Garkaklis

1.oktobrī norisinājās zīmola «Dace Bahmann» prezentācija, kura pulcēja daudzus modes industrijas darbiniekus un modes mīļotājus. Šis nav pirmais dizaineres mēģinājums iekarot modes industriju, cerēsim, ka būs veiksmīgais!

Dizainere Dace Krieviņa-Bahmane modes biznesā darbojas jau daudzus gadus, kā veiksmīgāko viņas projektu var nosaukt zīmolu «BeCarousell», nu dizainere iet tālāk un ir izveidojusi jaunu zīmolu «Dace Bahmann», kurš, iespējams, būs veiksmīgais un īstais mēģinājums ielauzties modes pasaulē.

Jaunā zīmola ietvaros iespējams iegādāties apģērbu, galvenokārt kleitas, cenu kategorijā 400 - 900 eiro.

Viesiem ierodoties pasākumā, uzreiz jau bija iespēja nokļūt pašā modes skatē, kamēr ikviens, baudot šampanieti, nodevās saviesīgām sarunām ar pašu Daci vai viens otru, pa zāli dažādos tērpos pārvietojās pāris modeles.

Sākumā viesi nesaprata, ka šāda staigāšana ir modes skate, bet, to apzinoties, visi bija patīkami pārsteigti par šādu interesantu konceptu.

Baudot lašmaizītes, viesi apskatīja dažādos piedāvātos tērpus, apbrīnoja dizaineres izdomu un radošumu.

Kā jau pienākas svētkos, Dace saņēma arī ziedus, ar lieliem ziedu pušķiem ieradās modes blogere Līga Zemture un dizainere Helēna Čaude.

Uz augšu