«Otra lieta, par kuru cilvēki parasti baidās, ir fakts, ka prece var nepienākt, es par to nebaidos, jo pamatīgi izpētu veikala mājas lapu un nosacījumus, kā arī apskatu atsauksmes, pirms kaut ko pērku. Vienreiz man gadījās, ka preci nesaņēmu, bet man uzreiz tika atdota nauda,» skaidro Ieva
Ieva zina teikt, ka šādi veikali ir lieliska iepirkšanās vieta tiem, kuri necieš veikalus, kā arī lieliska vieta, lai iegādātos aviobiļetes, rezervētu viesnīcu vai biļetes uz kādu koncertu.
«Pirms gadiem trim, kad sākās kuponu bums, arī es iegādājos dažus masāžu kuponus, bet tikai viena no masierēm darbam pievērsās ar pilnu atdevi, citās vietās attieksme pret «kuponniekiem» bija neslēpti nievājoša un līdz ar to pakalpojuma kvalitāte ne tā labākā. Biju nopirkusi arī dažus kuponus krūzīšu apdrukai - bildes izbalēja un nonāca nost 3 mēnešu laikā. Tāpēc vairs neizmantoju kolektīvās iepirkšanās pakalpojumus,» tā Ieva.
Televīzijas seja Ketija Šēnberga pirms iepirkšanās interneta veikalos iesaka vispirms parunāties ar draugiem, kuri jau ir iepirkušies internetā. Rūpīgi ir jāizlasa pārdevēja vietnē publicētie noteikumi, nenāks par ļaunu informāciju pameklēt arī iepirkšanās blogos.
«Nevajadzētu iet šaubīgajās lapās, lai arī cenas tur ir kārdinošas. Jāskatās, vai interneta veikala izskats pārliecina. Šaubu gadījumos, īpaši pērkot no privātpersonām, vajadzētu vismaz pakonsultēties ar kādu zinošāku cilvēku,» iesaka prātīgā pircēja Ketija Šēnberga.
Pati Ketija bieži vien apmeklē kādu no interneta veikaliem, kur iegādājas apģērbu un dažādas modes lietas.