Vēl mazliet par pašu uzvedumu: šī «Turandota» nav «La Scala» oriģināliestudējums, bet gan Nikolausa Lēnhofa (Nikolaus Lenhoff) pirms dažiem gadiem Amsterdamas (Holande) Nacionālajā operā veiktais iestudējums, kas ar visām dekorācijām, tērpiem (kostīmu autore – Andrea Šmite-Futerere) un režiju pārcelts uz Milānu. Tiesa, Raimunda Bauera (Raimund Bauer) veidotā scenogrāfija, kas ir spilgti sarkana (gribētos pat teikt, ka asinssarkana), dažbrīd kļūst mazliet nomācoša; acīmredzot ne velti pēc «Turandotas» pirmizrādes 1.maijā sociālā tīkla «Twitter» lietotāji rakstīja, ka «(..) iestudējumā esot «par daudz asiņu»», ar to domājot gan asins traipu uz Turandotas tērpa, gan dekorāciju krāsu un arī citas epizodes. Taču kopumā izrādes vizuālais risinājums, proti – ka sākotnēji gan Turandota, gan imperators atrodas divus stāvus augstāk par pārējiem izrādes dalībniekiem, tādējādi izceļot savu augsto stāvokli, un savas partijas dzied, atrodoties īpašās nišās, kas atveras un aizveras kā uz burvja mājienu, manuprāt, ir vizuāli lielisks.
Vēl pavisam noteikti gribētos uzteikt «La Scala» kori, kuram šajā uzvedumā pievienojas «La Scala» akadēmijas koristi, kam arī ir atvēlēta liela loma un kas ne tikai lieliski dzied, bet arī vienlaikus tēlo tautu, kareivjus, padomniekus. Kā arī, protams, nedrīkst aizmirst lielisko orķestra sniegumu – to varējām novērtēt īpaši labi, jo preses loža (jeb «press box», kā to dēvē «La Scala) atradās tieši virs orķestra bedres (bonuss – katrā ložā ir digitālais ekrāns, kur iespējams sekot operas norisei un teksta tulkojumam angļu valodā!). Vēl, runājot par operas muzikālo pusi –