Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Katy uzstājas bez apakšbiksēm, toties Samanta velk pašas radītu kleitu (23)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Nauris Garkaklis

Nedēļas nogalē bija daudzi saviesīgi pasākumi, kuros sabiedrībā pazīstamām personām bija jāierodas skaistās vakarkleitās. Modes dāmas nekautrējas nosaukt aptuvenās kleitu cenas, kā arī dalīties pārdomās par to, cik būtiski ir valkāt zīmolu apģērbu.

Foto: Publicitātes foto

Populārā pašmāju dziedātāja Samanta Tīna, uzstājoties skaistumkonkursa «Miss Top of the World» finālā, mugurā vilka kleitu, kura ir viņas pašas izdomāta, dziedātāja ir radījusi gan modeli, gan siluetu.

«Kritēriji, pēc kuriem izvēlos tērpu, izriet no pasākuma konteksta vai galvenā uzdevuma, tērps ir viens no palīglīdzekļiem, kas palīdz izpildīt konkrētā pasākuma galveno uzdevumu. Uzstājos skaistuma konkursā, tātad vajadzēja dīvas cienīgu tērpu,» skaidro Samanta.

Samantu Tīnu nekad nav interesējuši zīmoli, jo zīmols ir tikai vārds, tas nepalīdz izskatīties labāk, kā daudzi domā.

«Tērpu ir jāmāk iznest – tad arī kartupeļu maiss izskatīsies glauni, galvenais to mācēt iznest un pasniegt! Apģērba krāsai ir nozīme tikai tik tālu, vai tev tā piestāv vai ne. Nozīme, protams, ir pasākuma etiķetei,» skaidro Samanta.

Samantai Tīnai katrs tērps ir īpašs, jo ar tērpu pirms tam ir jādraudzējas. Mūziķei ir tādi tērpi, ar kuriem sadraudzēšanās process ir bijis ilgs, bet ir tādi, kurus dziedātāja nevar ievalkāt – nevar sadraudzēties.

«Mana kleita ir šūta, tās izmaksas, iekļaujot materiālu, šuvējas darbu, nepārsniedz 100 latus. Uzskatu, lai labi izskatītos, nav jātērē vienai kleitai 200 vai 300 latu, par to naudu var nopirkt daudzas kleitas un tās mainīt,» smaida Samanta.

Foto: Publicitātes foto

Dziedātāja Katy Tindemark nedēļas nogalē izgāja sabiedrībā ļoti seksīgā, atkailinātā kleitā, turklāt zem kleitas nevelkot apakšveļu.

«Kleita nav mana, man to uz pasākumu, «Miss Top of the World», aizdeva dizainere Kristīne Deimon. Dizainere kleitu ir veidojusi speciāli sev, jo izgriezumu dēļ kleita ir domāta konkrētai figūrai, turklāt kleitai ir erotiska pieskaņa,» atklāj Katy.

Parasti pasākumus dziedātāja apmeklē pašas darinātajos tērpos, bet, tā kā vajadzēja kleitu, kura lieliski akcentēs vijoles balto dekorāciju, dziedātāja vērsās pie Kristīnes Deimon un uz vienu vakaru aizņēmās burvīgu kleitu.

«Uzvelkot kleitu jutos brīnišķīgi, izjutu erotisku noskaņojumu. Izgriezumi mani nemulsināja, bet lika justies komfortabli, jo esmu pikantu tērpu piekritēja. Šī bija pirmā reize, kad kāpu uz skatuves bez apakšveļas. Domāju, ka arī nākotnē, uzstājoties garās, gaišās kleitās, nevalkāšu apakšveļu,» smejas Katy.

Foto: Publicitātes foto


Dziedātāja Elli U nedēļas nogalē iejutās vadītājas lomā konkursā «Miss Top of the World» un mugurā vilka savas draudzenes Jekaterinas darināto tērpu. Jekaterina ir zīmola «Eletto» īpašniece.

«Izvēlējos sarkanu kleitu tāpēc, ka man patīk, kā šādas krāsas apģērbs izskatās uz skatuves. Parasti pati modelēju sev tērpus. Man ir vienkārši lieliskas šuvējas, kuras vienmēr ir gatavas šūt mana dizaina kleitas. Aksesuārus gan labāk nopērku, jo uzskatu, ka somas un kurpes vislabāk sanāk Itālijas un Francijas ražotājiem,» skaidro Elli U.

Kā lielāko ziemas modes tendenci Elli U nosauc atrašanos siltumā, ko var panākt, valkājot siltu apģērbu.

Foto: Publicitātes foto

Modes dāma, viena no skaistumkonkursa «Miss Top of the World» rīkotājām Liene Skulme skaistuma konkursu apmeklēja zīmola «Viginty couture» tērpā, kura cena rakstāma ar trim cipariem.

«Parasti neizvēlos tērpus zaļā krāsā, jo, manuprāt, tā ir «bīstama» krāsa, tomēr zaļā piestāv manai brūnajai acu krāsai. Izvēloties tērpus, manas vadlīnijas ir divas – patīk vai nepatīk. Zīmolam parasti manās acīs nav tik izšķiroša nozīme, būtisks ir dizains un krāsa,» stāsta Liene.

Krāsai ir izšķiroša nozīme tērpos, ja to izvēli jāattiecina uz Lieni. Šajā tērpa izvēlē skaistulei ļoti patīk zeltītie aksesuāri kombinācijā ar zaļo krāsu.

«Pie tērpa bija jāpierod, jo parasti izvēlos viduklim pieguļošu tērpu ar ne tik dziļu dekoltē. Tas man bija neliels izaicinājums, bet jutos ļoti sievišķīgi un pat izaicinoši, kaut gan tērps kopumā nebija nemaz tik atkailinošs,» smejas Liene.

Liene ir no tām sievietēm, kuras vērtību saskata spējā kombinēt un eksperimentēt.

«Nekad neesmu bijusi modes dāma, valkāju to, kas patīk un piestāv. Svarīgi, lai apģērbs izceļ valkātāju, vienalga – ikdienā nēsājot džinsu bikses vai svētkos vakarkleitu,» nobeidz Liene.

Foto: Edgars Kalmēns

Konkursa «Vecmāmiņa 2013» rīkotāja Elita Drāke skaisto, melno vakarkleitu, kura izrotāta kristāliem, pirka par godu kronim, kristālu dēļ, bet plecu lakats ir mantots no viņas mammas, kura to savukārt mantoja no savas krustmātes.

«Tērpus nemēdzu aizņemties. Zīmoliem nav nozīmes, laiku pa laikam iegādājos kādu zīmola apģērbu, lai veidotu tērpu kolekciju kā atmiņu stāstu. Melnu kleitu pirku apzināti, jo šogad bija sudraba kronis ar kristāliem un sudraba krāsas lentes,» nosaka Elita.

Sieviete uzsver, ka krāsai ir liela nozīme, jo cilvēks ir dabas daļa un varavīksne debesīs ir arī katrā no mums, čakru veidā. Elita ir droša, ka pēc krāsas var noteikt cilvēka dvēseles stāvokli un virzību nākotnē.

«Savā tērpā jutos svinīgi, pārliecinoši un aizsargāta no nenovīdīgiem cilvēkiem, kuru Latvijā nav mazums. Tērpa cenu neatklāšu, bet tas nav lēts, tomēr, nemaksā arī tūkstoti,» noslēpumaini nosaka Elita.

Foto: Edgars Kalmēns

Dziedātāja Jenny May izvēlējās savu skaisto, balto kleitu veikalā «Show room», lai to vilktu par godu konkursa «Vecmāmiņa 2013» finālam.

Jenny May uzskata, ka zīmolam visbiežāk nav nozīmes; ja dziedātāju apģērbā piesaista krāsa, audums, modelis un kādas interesantas detaļas, tad viņa apģērbu iegādājas.

«Bieži, kad kārojas kaut kā jauna, neeju visos veikalos pēc kārtas, bet vienkārši pavēroju skatlogus. Ja ieraugu ko piesaistošu, eju iekšā, nereti iegādājos kleitu, kas ir skatlogā. Katrā sezonā man ir kāda krāsa aktuālāka par citām. Šobrīd ļoti patīk baltā,» iepirkšanās paradumus atklāj Jenny May.

Foto: Nauris Garkaklis

Aktrise, juveliere un sabiedrības dāma Agnese Zeltiņa savā rotaslietu kolekcijas «Soulstones» prezentācijā bija tērpusies zīmola «Karen Millen» vakarkleitā. Agnesei ļoti patīk tieši šā zīmola apģērbs.

«Kleita bija ļoti piemērota manai rotaslietu kolekcijai – atturīga, eleganta un palīdzēja izcelt rotaslietas,» skaidro Agnese.

Uz augšu