Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Olga Krūze rīkojusi pasākumus ar britu karalisko ģimeni, tagad rada tērpus meitenēm

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Santa Sergejeva

Latvijā tapušais ekskluzīvā bērnu apģērba zīmols «Lazy Francis» prezentēja plašākai sabiedrībai savu jaunāko elegantā un unikālā dizaina apģērbu kolekciju, vienlaikus atklājot savu pirmo veikalu-darbnīcu, kurā radīta mājīgi omulīga gaisotne mazajām modes dāmām un viņu vecākiem.

Idejas līdzautore un veikala-darbnīcas īpašniece Olga Krūze atklāj, ka zīmola tērpi ir roku darbs un tie šūti tikai no Eiropas valstīs ražotiem materiāliem, kas garantē to augstvērtīgumu un kvalitāti. Elegantā un unikālā dizaina apģērbs ir domāts divus līdz desmit gadus jaunām modes dāmām.

Atklāšanas pasākumā piedalījās arī sabiedrībā pazīstamas dāmas ar savām atvasītēm. Viesu vidū varēja sastapt portāla mammamuntetiem.lv vadītāju Ingu Akmentiņu-Smildziņu ar meitu Lību, grupas «The Sound Poets» solistu Jāni Aišpuru ar meitu Emīliju, stilisti un bloga «Kids Gazette» autori, grupas «Prāta Vētra» mūziķa Māra Mihelsona sievu Santu Bindemani-Mihelsoni ar meitu Maiju un dēlu Andreju, Latvijas Darba devēju konfederācijas ģenerāldirektori Līgu Menģelsoni ar dēlu un citus.

Tika demonstrēta aktuālā «Lazy Francis» apģērbu kolekcija. Jaunajām modes dāmām bija iespēja iejusties modeļu ādā un piedalīties modes skatē vai arī izmēģināt spēkus apģērba dizainā radošajā darbnīcā.

«Šī ideja man prātā bija jau vairākus gadus, taču reāli pie šā zīmola izveides un kolekcijas izstrādes ķēros pirms pusgada. Viens no galvenajiem uzdevumiem bija atrast materiālus, kas ir skaisti, kvalitatīvi un vienlaikus draudzīgi māmiņām. Noteikti katra māmiņa zina, cik sarežģīta var būt augstvērtīgu audumu kopšana, tādēļ, darinot «Lazy Francis» apģērbu, esam atklājuši vairākus auduma apstrādes veidus, kas ļauj visus tērpus mazgāt ar rokām un veļasmašīnā,» skaidro Krūze.

Krūze arī atgādina, ka aptuveni līdz septiņu gadu vecumam bērni lielā mērā apkārtējo pasauli izzina caur pieskārieniem, kādēļ ir viņiem ir svarīgas sajūtas, ko rada saskare ar apģērbu.

«Mēs labi zinām, ka skaists vai augstvērtīgs vilnas audums vēl nenozīmē patīkamu saskari ar ādu, kas bērniem ir ļoti svarīgi. Tādēļ esam strādājuši pie tā, lai skaistumu un eleganci padarītu ērtu un patīkamu,» uzsver Krūze.

Pašlaik «Lazy Francis» dizaineri un apģērbu konstruktore jau strādā pie nākamās 2014.gada rudens/ziemas kolekcijas. Krūze plāno tās radīšanā piesaistīt arī citus Latvijā pazīstamus māksliniekus un dizainerus.

«Šā zīmola idejas pamatā ir arī mērķis sākt «Lazy Francis» apģērba eksportu, ko noteikti vēlamies sākt jau no nākamā gada. Pašlaik aktīvi tiek strādāts ar potenciālajiem sadarbības partneriem Krievijā, Lielbritānijā un Apvienotajos Arābu Emirātos – šajos tirgos noteikti ir šādu oriģinālu nišas produktu potenciāls. Mans personīgais mērķis divu gadu laikā ir tikt arī «Harrods» plauktos,» atklāja Krūze.

Projekta idejas autore Olga Krūze vairāk nekā desmit gadus ir aizvadījusi Lielbritānijā un citās Eiropas valstīs, organizējot dažādus augsta līmeņa pasākumus, tai skaitā zīmolam «Cartier» un ar Lielbritānijas karaliskās ģimenes piedalīšanos. Tieši šī darba pieredze ļāva paplašināt redzes un kontaktu loku, gūt ierosmes jaunam biznesa virzienam.

Šā projekta idejas pamatā ir izaicinājums un iespēja piedāvāt patērētājiem jaunas, unikālas un pieejamas idejas un risinājumus, kā arī virzīt zīmolu starptautiskajā tirgū, tai skaitā prezentējot dažādās izstādēs Parīzē, Diseldorfā un Krievijā.

Līdz ar zīmola izveidi un tā darbības sākšanu Latvijā, Olga pašlaik lielāko daļu laika pavada Latvijā. Pievērsties vairāk dzimtajai valstij pamudināja arī mīlestība nu jau uz tagadējo vīru un meitiņas tēvu.

Uz augšu