Krūze arī atgādina, ka aptuveni līdz septiņu gadu vecumam bērni lielā mērā apkārtējo pasauli izzina caur pieskārieniem, kādēļ ir viņiem ir svarīgas sajūtas, ko rada saskare ar apģērbu.
«Mēs labi zinām, ka skaists vai augstvērtīgs vilnas audums vēl nenozīmē patīkamu saskari ar ādu, kas bērniem ir ļoti svarīgi. Tādēļ esam strādājuši pie tā, lai skaistumu un eleganci padarītu ērtu un patīkamu,» uzsver Krūze.
Pašlaik «Lazy Francis» dizaineri un apģērbu konstruktore jau strādā pie nākamās 2014.gada rudens/ziemas kolekcijas. Krūze plāno tās radīšanā piesaistīt arī citus Latvijā pazīstamus māksliniekus un dizainerus.
«Šā zīmola idejas pamatā ir arī mērķis sākt «Lazy Francis» apģērba eksportu, ko noteikti vēlamies sākt jau no nākamā gada. Pašlaik aktīvi tiek strādāts ar potenciālajiem sadarbības partneriem Krievijā, Lielbritānijā un Apvienotajos Arābu Emirātos – šajos tirgos noteikti ir šādu oriģinālu nišas produktu potenciāls. Mans personīgais mērķis divu gadu laikā ir tikt arī «Harrods» plauktos,» atklāja Krūze.
Projekta idejas autore Olga Krūze vairāk nekā desmit gadus ir aizvadījusi Lielbritānijā un citās Eiropas valstīs, organizējot dažādus augsta līmeņa pasākumus, tai skaitā zīmolam «Cartier» un ar Lielbritānijas karaliskās ģimenes piedalīšanos. Tieši šī darba pieredze ļāva paplašināt redzes un kontaktu loku, gūt ierosmes jaunam biznesa virzienam.
Šā projekta idejas pamatā ir izaicinājums un iespēja piedāvāt patērētājiem jaunas, unikālas un pieejamas idejas un risinājumus, kā arī virzīt zīmolu starptautiskajā tirgū, tai skaitā prezentējot dažādās izstādēs Parīzē, Diseldorfā un Krievijā.
Līdz ar zīmola izveidi un tā darbības sākšanu Latvijā, Olga pašlaik lielāko daļu laika pavada Latvijā. Pievērsties vairāk dzimtajai valstij pamudināja arī mīlestība nu jau uz tagadējo vīru un meitiņas tēvu.