Grāmatas, katalogi un kalendāri: zelta ordenis – Tomam Gūtmanim par darbu Dizains, kurš izglāba pasauli – MAYA×2013 (klients - PopUpStore); sudraba ordenis – RIJADA par darbu La Flora uzdevumu kalendārs bērniem (klients - La Flora) un Holgeram Eleram par darbu Melnbalts kalendārs (klients - H2E).
Iepakojuma dizains: sudraba ordenis – Formup par darbu Latvijas jaunā raža (klients - Latvijas Radio koris) un Fresh par darbu BEE GOOD (klients - Lejares).
Logo/vizuālā identitāte: sudraba ordenis – Vides filmu studijai par logotipa radīšanu Latvijas jaunatklāšanas raidījumam Te! (klients - VFS Films).
Produktu dizains: sudraba ordenis – Design Catering par darbu Vingrotava (klients - Design Catering) un SIA Mammu Production par darbu MAREUNROL’S for MAMMU (klients - MAMMU).
Piešķirtas arī trīs uzņēmumu speciālbalvas radošo uzdevumu kategorijā. Antalis balvu saņēma projekta Ļaujies un Baudi autores Unda Priedīte un Baiba Linga-Bērziņa, uzņēmums Lattelecom balvu piešķīra Tomam Gūtmanim par darbu #ATVADIES no vecās kastes, savukārt žurnāla Rīgas Laiks balvu par žurnāla Rīgas Laiks 20 gadu jubilejai veltītā dizaina izstrādi saņēma SIA Cosmodroms.
Tautas balsojumā internetā uzvarēja un ADwards 2013 diplomu un ordeni saņēma digitālā aģentūra Inspired Digital ar darbu Mans saimes koks (klients - Food Union).
Pioniera balvu par uzdrīkstēšanos īstenot reklāmistu pārdrošākās idejas saņēma gada drosmīgākais klients – Citadele Banka – par aģentūras Mooz! īstenoto projektu Tu esi=Tu vari.
Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās 10 atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja aģentūras Loducca (Brazīlija) radošais direktors Serdžio Munjaini (Sergio Mugnaini).