Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Paziņoti VI radošās izcilības festivāla "ADwards" uzvarētāji

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: inspired.lv

25. marta vakarā VI radošās izcilības festivāla "ADwards" apbalvošanas ceremonijā klubā "Godvil" tika paziņoti un apbalvoti meistarīgākie pagājušā gada Latvijas radošo industriju veikumi. Šogad festivālam tika iesniegts rekordliels darbu skaits – 217 (15 dažādās kategorijās). Iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija 12 nozares profesionāļu sastāvā.

"Es devos uz Latviju, nezinādams, ko sagaidīt reklāmas un radošuma ziņā. Taču, vērtējot iesniegtos darbus un izraugoties labākos, esam atklājuši ko fantastisku – īstu, skaidri izteiktu latviešu stilu. To raksturo nevainība, svaigums, brīvība un skaidra dizaina valoda. Tas nav manāms vien pāris darbos, bet brīvi plūst pāri visiem labākajiem piemēriem visās iespējamās formās. Tas ir stils, ko jums, latviešiem, vajadzētu lolot, ar ko vajadzētu lepoties, ko vajadzētu eksportēt uz citām pasaules valstīm, gluži kā Zviedrija ir eksportējusi savu stilu un domāšanas veidu," teica "ADwards" žūrijas priekšsēdētājs Saimons Higbijs.

TV kategorijā pirmās pakāpes jeb Zelta "ADwards" ordeņus saņēma reklāmas aģentūra "McCann World Group" ar darbu "Kartupeļa ciltskoks" (klients "Latfood") un SIA "Tritone Studio" ar mūzikas video "Hunt Royal" (klients "Soundarcade").

Savukārt otrās pakāpes jeb Sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra "Guilty" par darbu ""IR" abonēšanas kampaņas TVC" (klients – žurnāls "IR").

Grafiskā dizaina kategorijā pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra "!MOOZ" ar darbu "Zelta Zivtiņa superkombo" (klients "Zelta Zivtiņa"), bet ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu ""Animal Party" flaijeris" un radošā apvienība "Miit" ar darbu "Miit" (klients "Miit").

Par labāko korporatīvo stilu pirmās pakāpes jeb Zelta ordeni saņēma aģentūra "Asketic" par darbu "Latvijas vizuālā identitāte "Expo 2010"" (klients "Aerodium"), bet otrās pakāpes jeb Sudraba ordeņus ieguva aģentūra "Young & Hungry" par darbu "HUGU" (klients "A. Dew") un SIA "Rijada" par darbu "RIIJA" (klients SIA "Rija.lv").

Ar Sudraba ordeni par labāko izdevniecības darbu tika apbalvots Kārlis Stiģis ar darbu "EnterTainment TrianaPark" (klients grupa "Triānas parks"), savukārt par labāko iepakojuma dizainu Zelta ordenis tika piešķirts SIA "Cita lieta" par darbu "Pien-Dairy Spa iepakojums roku ziepēm" (klients SIA "Cita lieta").

"Aita.lv" pirmā lapa
"Aita.lv" pirmā lapa Foto: aita.lv

Kategorijā "Digitālie risinājumi" gan pirmās pakāpes ordeni, gan žūrijas priekšsēdētāja Saimona Higbija speciālo balvu saņēma "Aita.lv" un aģentūra "Cube" par darbu "Homemade Homepage aita.lv" (klients: "Aita.lv"). Sudraba ordeni par mājaslapas izveidi saņēma aģentūra "Cube" par darbu "Eksperiments 2.5 promiles". Ar Sudraba jeb otrās pakāpes ordeni "Digitālo risinājumu" kategorijā tika apbalvots arī Voldemārs Dūdums par darbu ""IR" zīlītes" (klients žurnāls "IR").

Speciālās balvas no papīra guru "Antalis" - "Wacom" grafiskās planšetes - saņēma visi 1. un 2. pakāpes "ADwards" ordeņu ieguvēji, kā arī Kristaps Epners par grafiskā dizaina darbu "90tie. Laikmetīgā māksla Latvijā" (klients Laikmetīgās mākslas centrs) un Aleksandrs Bētiņš par darbu tiešā mārketinga kategorijā "Attiecības atdzīvina" (klients "Tele2 bizness").

"DigitalGuru" speciālo balvu - individuālajam līmenim atbilstošus datorkursus - saņēma visi uzvarētāji darba uzdevumu kategorijā, kā arī "Aita.lv" kategorijā "Best of Show". Speciālo balvu no "Draugiem.lv" saņēma SIA "Media House" un SIA "Inovāciju serviss" par darbu "Kapteiņa Morgana mantinieku tests" (klients "Captain Morgan"), savukārt "Captain Morgan" specbalvu kategorijā "Best Use of" - "MagicFIB" par darbu "Fanu reiss".

"Clearchannel" specbalvu par darbu "Rīga" (klients " SESAM010 Istanbul") saņēma Natalja Doždeva, "LukaBuka" specbalvu grafiskā dizaina kategorijā - Jānis Volkinšteins (klients "Veto Magazine"), "Uzvelckreklu.lv", "Tele2/Meteorīts" un "7guru" specbalvu digitālo risinājumu kategorijā - Voldemārs Dūdums par darbu ""IR" zīlītes" (klients žurnāls "IR"), "TNS" specbalvu - "Bill & Yard" par darbu "36 m2 brīvības" (klients "Clearchannel").

Latvijas Mūzikas kanāla specbalvu par darbu "Mūsu politika" (klients "Augusts IV") saņēma Edgars Žilde.

Radošo darba uzdevumu kategorijā speciālo balvu no "Dardedzes" saņēma Aija Baumane, no "Tele2" - Māris Upenieks un simpātiju balvu Mārtiņš Millers, savukārt no portāla "Diena.lv" - Uldis Januss un Maksims Kušnarevs.

Tautas balsojumā internetā speciālo balvu, kā arī "Antais" balvu un laikraksta "Diena" abonementu uz vienu gadu saņēma aģentūras "Inspired" un "Abnormal" par darbu "Notiesā šķēli!".

Raksta foto
Foto: inspired.lv

Žūrijas priekšsēdētāja Saimona Higbija specbalvu - "iPhone4" - ar "Antalis" atbalstu saņēma mājaslapa "Aita.lv", bet "Radio 101" darba uzdevumu konkursā - Gints Skulte ar darbu "Armija".

Speciālo balvu stāstu konkursā no laikraksta "Diena" saņēma Reinis Runcis, bet no "Radio 101" - Aigars Apinis.

Nepalaid garām!

Uz augšu