Vēl otra lieta bija menedžments. “Tumsai” viņš mainījās ik pa diviem trijiem gadiem, un tas ļoti daudz ko ietekmēja. Savukārt “Prāta vētrai” to darīja visa grupa plus vēl viens cilvēks. Viņi bija ļoti organizēti, un šī organizētība, arī lielas ierakstu kompānijas atbalsts nodrošināja lielākus panākumus.
Kāpēc notika tik biežas izmaiņas “Tumsas” menedžmentā?
Es domāju, ka nebija viegli ar Mārtiņu. Viņš bija ļoti sirsnīgs un tā, bet tajā pašā laikā ļoti neorganizēts un bija jāpieskata visu laiku. Tas nozīmēja, ka viņš meklē menedžeri, kurš strādā 24 stundas diennaktī cauru nedēļu. Reti kurš ir gatavs uz ko tādu. “Prāta vētrai” varbūt arī bija menedžments 24/7, taču tas bija tādā rietumu standartā – liekas darbības nenotiek. Savukārt Mārtiņa gadījumā menedžments bija spiests pieņemt naktī zvanus, palīdzēt naktī aizbraukt uz mājām, organizēt pavisam ar mūziku nesaistītas lietas. Tas visiem ir apgrūtinoši.
Kā skaidrojams “Prāta vētras” fenomens Latvijā?
Tas “brends”, kuru viņi ir izveidojuši, ir nenoliedzami ļoti spēcīgs. Pirmām kārtām, tā ir spēja sarakstīt labas dziesmas – ne katrā albumā tas ir, to mēs zinām, to ir mūzikas apskatnieki jau teikuši. Taču dziesmu bagāža, kas jau ir, viņiem pietiktu veselu divu grupu mūžiem.
Tā ir arī vēlme vienmēr dabūt to labāko, uzstāties, lai ko tas arī maksātu, izvirzīt augstus mērķus. Protams, nav arī bez ēnas pusēm tā visa lieta. Man jau arī ir mīļas tās dziesmas, pie kurām kopā strādājām no 2000. līdz 2005. gadam, kad tapa mani mīļākie albumi. Kā lai saka, viņi to latiņu tur un nenolaiž. Šīs latiņas turēšana ir pamatā visam tam, ko cilvēki novērtē.