Tātad, kas īsti notika Bergenas mūzikas scēnā deviņdesmito gadu sākumā? Kuras grupas bija populāras un kur tajā visā ietilpa blekmetāla pūlis?
Deviņdesmito gadu sākumā es vēl biju visai jauns un mazliet arī izstumtais. Pirms nesasniedzu 18 gadu vecumu, es nevarēju socializēties bāros kā visi pārējie. Tai laika posmā Burzum un pavisam ambiciozie Immortal ātri vien uzcēlās zvaigznēs. Tai pašā laikā bija arī citas grupas - Hades, Ancient, Aeternus un Helheim. Deviņdesmito gadu vidū uz šejieni pārcēlās arī grupas Gorgoroth un Enslaved. Es vienmēr esmu uzskatījis, ka labākā grupa, kas nākusi no Bergenas, bija Asmodeus. Viņi 1993. un 1995. gadā izlaida izcilus demo ierakstus. Viņi joprojām ir visai nezināmi, visticamāk tāpēc, ka grupa visai agri pajuka.
Tu izveidoji "Thule" kopā ar Svartluv 16 gadu vecumā, kas bija tas galvenais iegansts sākt spēlēt mūziku? Kā tas viss sākās?
Tai brīdī bija tik maz blekmetālistu, ka šķita visai dabiski uzrunāt citus līdziniekus. Tāpat kā Svartluv, mēs abi jau bijām spēlējuši zem citām birkām – es spēlēju bungas un dziedāju kopā ar citu ģitāristu. Kad mēs abi beidzot sanācām kopā, mēs uzreiz palikām par labiem draugiem un dabiski arī apvienojām spēkus. Mēs ierakstījām trīs demo ierakstus un EP, līdz es viņu nomainīju. Manā pieticīgajā skatījumā, mēs bijām visdraņķīgākā grupa pilsētā līdz brīdim, kad visi pārējie lēnām sabruka. Mēs vienkārši sagrābām troni. Lai arī kā, sākumā tas galvenais dzinulis bija visa šī iedvesmojošā mūzika, kas turpināja plūst no visām Norvēģijas malām. Atvērās tik daudz jaunu durvju un tapa atdzīvinātas vecās intereses - okultisms, nacionālais romantisms, folklora, Theodor Kittelsen, melnā nāve, J.R.R. Tolkien, zaimošana, pagānisms, nacionālisms, mūsu vikingu izcelsme, buršanās, baznīcu dedzināšana, astoņdesmito gadu blekmetāla grupas, Osmose blices, folkmūzika, fanu veidoti žurnāli, skrejlapas, kasešu apmaiņa, grims, āda, asumi, ložu siksnas (īpaši skolā), ieroči, ziema, nāve un pats nelabais.