Gerners vienmēr redzams arī nozīmīgākajos klasiskajai mūzikai veltītajos festivālos. Publika viņu ar sajūsmu ir uzņēmusi gan Zalcburgas, Edinburgas, Šlēzvigas-Holšteinas un Verbjē festivālos, gan arī La Roque d’Anthéron un La Grange de Meslay festivālos Francijā. Un, protams, arī slavenajā Londonas BBC Promenādē.
Nelsons Gerners ir arī kaislīgs kamermūziķis, un pirmām kārtām jāmin ciešā sadarbība ar viņa tautieti, pasaulslaveno pianisti Martu Argeriču, kā arī citiem labi zināmiem vārdiem – vijolnieci Žanīnu Jansenu, čellistiem Stīvenu Iserlisu un Geriju Hofmanu.
2013./2014. gada sezonā Londonas Vigmora zālē tika rīkota Gernera benefice. Koncertsērijas ietvaros argentīniešu pianists sniedza četrus solo koncertus, atskaņojot Baha, Mocarta, Bēthovena, Brāmsa, Šūmaņa, Šopēna, Debisī un Bartoka mūziku.
Par Ravēla klavierkoncertu, kuru Gerners Sera Marka Eldera vadībā kopā ar Mančestras The Halle orķestri atskaņoja 2012. gadā, britu laikrakstā The Guardian jūsmoja: “Gerners, kurš tik uzticīgi seko partitūras pierakstam, uzbur neticami bagātīgu skaņu krāsu paleti. Ieklausoties viņa spēlē jums gribētos apzvērēt, ka lietā likti visi desmit pirksti, taču patiesībā savu labo roku viņš izmanto vien sviedru noslaucīšanai no uzacs.”
Gerners ir arī aktīvs ierakstu veicējs. Sadarbībā ar ierakstu namu Alpha Classics tapuši Šopēna, Bēthovena, Debisī, Šūmaņa, Rahmaņinova, Lista un Busoni darbu ieraksti. Kritiķu pamanīti un novērtēti ir Debisī prelūdiju un miniatūru ieraksti (2013), Šūmaņa “Kreisleriāna”, “Simfoniskās studijas” un “Tokāta” (2014), Šopēna Prelūdijas (2015) un Noktirnes (2017), kā arī Bēthovena klavieronātes Hammerklavier ieraksts (2015). Pērn sadarbībā ar Tokijas NHK orķestri tapis arī Brāmsa Otrā klavierkoncerta ieraksts.
Biļetes uz sezonas noslēguma koncertiem nopērkamas visās “Biļešu paradīzes” kasēs un internetā.