Burvīgās soprāna balss īpašniece Margarita Vilsone, kas savulaik bijusi gan Latvijas Nacionālās operas, gan Nirnbergas valsts Teātra operas studijas soliste, programmas divās daļās pārsteigs ar izsmalcinātu, reti atskaņotu kamermūzikas programmu. Austriešu, amerikāņu, britu un krievu vokālās mūzikas pērles atklās jūtīgu un smalku dzejas pasauli, ko līdz ar solisti skaņās ietērps izcilais brazīliešu pianists Marselu Amarals, kuru The New York Times nodēvējis par “visizcilāko koncertmeistaru”.
Sadarbība ar pianistu Marselu Amaralu Margaritai Vilsonei izveidojusies jau kopš studiju laika Nirnbergas Mūzikas augstskolā, kur Marselu ir profesors vācu dziesmu interpretācijā.
“Jau toreiz sapratām, ka varam mūzikā ļoti labi kopā sastrādāties, ka mums kopā ir īpaša muzikālā dzirksts,”
stāsta dziedātāja. Kopā koncertēt ir bijusi iespēja jau vairākkārt, arī pagājušajā sezonā, piemēram, festivālā Voices Vācijā. Margarita turpina: “Kamermūzikas repertuārs man ir ļoti interesants. Es kamermūziku esmu sākusi ar tiešām nepierastiem komponistiem. Marselu man ir atklājis Jozefu Marksu, Čārlzu Grifisu, Ēriku Korngoldu un citus ne tik bieži dzirdētus komponistus. Albanu Bergu kopā esam atskaņojuši un tas aizvien ir manā repertuārā – viņa “Septiņas agrīnās dziesmas” esmu ļoti daudz dziedājusi un esmu sapratusi, ka tieši šis ir mans repertuārs kamermūzikā – tur jūtos vislabāk, tur jūtos droši, tur man gan emocionāli, gan krāsu un balss ziņā ir ko teikt, gan arī mūsu abu saspēlē.”