Zahas Hadidas dibinātais arhitektu birojs ir nācis klajā ar projektu, kas koncentrētos tieši uz dzlzceļa mezgla integrēšanu lidostā. Arī šis lidostas dizains koncentrējas uz dabisko apgaismojumu un augu iekļaušanu telpās.
Caurspīdīgā, kupolam līdzīgā ēka ir veidota pēc poļu centrāltirgus laukuma līdzības. Šajā lidostā būs īpašas vietas publiskiem pasākumiem, piemēram, lekcijām un performancēm, kā arī "klusās" zāles, kur atpūsties lidotājiem. Arī šajā lidostas projektā pasažieriem būs iespēja izmantot autonomās elektromašīnas.
Plānots, ka jaunā lidosta būs lielāka par Ņujorkas prestižo rajonu Manhetenu. Arhitektu birojs "Benoy" piedāvā holistisku pieeju lidostas attīstībai, proti, piedomājot arī par apkārtnes attīstību. Ap lidostu automaģistrāles un dzelzceļa līnijas tiktu ierīkotas zem celtnes, bet centrālā ēka būtu veidota ar caurspīdīgu jumtu.
Starptautiskā arhitektu apvienība piedāvā pēc iespējas vairāk mazināt attālumus starp centrālo lidostas daļu un skrejceļiem. Arhitektu mērķis ir saīsināt "iečekošanās" un "transfēra" laiku. Firma iesaka iedalīt divus lidostas termināļus trijstūra formā. Ēkas jumtu veidotu oranža stikla paneļu mozaīka, kas vizuāli atgādinātu dzintara gabaliņus. Savukārt lidostas interjerā būtu izkārtoti koki un augi, kas darbotos kā stresu mazinoši elementi.
Arhitektu birojs "Woods Bagot" iesaka veidot modulāru lidostas dizainu, kurā varētu integrēt jaunākās tehnoloģijas.
Visbeidzot, arhitektu grupa "Populous" iesaka lidostu izkārtot kā veselu pilsētu. Pasažieru ceļš uz ārzemēm sākas jau dzelzceļa stacijā, kas būs ierīkota lidostas zemākajos stāvos, bet augšējos - lidostai paredzētās telpas. Savukārt vidējos stāvos lidostā būs atvērti arī tiem apmeklētājiem, kas ceļojumā nedodas - te būs veikali, zāles sanāksmēm un pasākumiem vai pat fitnesa zāles.