Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Influencere Maija Armaņeva apsūdz populāro pašmāju zīmolu "Madara" idejas zādzībā (10)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Maija Armaneva
Maija Armaneva Foto: publicitātes

Ceturtdien, 26. septembrī, Latvijas Blogeru un Influenceru Asociācijas (LVBIA) vadītāja, dzīvesstila blogere un stiliste Maija Armaņeva savā "Instagram" kontā dalījusies ar satraucošu vēstījumu - Armaņeva stāsta, ka ir devusies pie Latvijā populārā kosmētikas zīmola "Madara" ar produkta ideju, kuru uzņēmums esot piesavinājies un realizējis bez viņas piekrišanas. 

Maija Armaņeva vietnes "Instagram" īsajos stāstiņos publicējusi fotoattēlu, kura fonā redzama kosmētikas zīmola "Madara Cosmetics" mājaslapa, kurai pievienota animēta "policijas lenta" ar vārdiem "crime scene, do not cross" ("nozieguma vieta, lūdzu netuvoties"), kā arī paskaidrojošs teksts.

Foto: Ekrānšāviņš no Instagram

"Tas mirklis, kad epastā saņem "aizraujošus jaunumus" par produkta izstrādi, kura izveidei esi piedāvājis sadarboties ar zīmolu. Es piedāvāju izveidot šo unikālo produktu, taču viņi izvēlējās pēc mūsu tikšanās vienkārši pazust un piesavināties manu ideju. Tik vienkārši! Bravo," publiskotajā kadrā norāda Armaņeva.

Mazliet vēlāk pašmāju influencere savā "Instagram" profilā publiskojusi garāku video, kurā paskaidro notikušā apstākļus.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAIJA ARMANEVA Content Creator (@maija_armaneva) on

"Pirms ļoti laba laika es biju sazinājusies ar zīmolu. Mums bija tikšanās, mēs izrunājāmies un es piedāvāju sava veida sadarbību, lai tiktu izstrādāts pavisam jauns produkts, kuram es biju izdomājusi - kādam jābūt efektam, lai dabūtu perfekto rezultātu. Viņiem ideja iepatikās, jo nekas tāds viņiem vēl nebija un netika plānots. Viņiem jau bija tonālais krēms ar līdzīgu efektu, taču viņi atklāja, ka šāda konsīlera viņiem tiešām nav," savā video atklāj Maija Armaņeva. 

Maija stāsta, ka viņai bijušas idejas, kā "savienot nesavienojamo" un radīt unikālu skaistumkopšanas produktu. Abas puses esot vienojušās par sadarbību, taču pēc tam zīmols esot pārtraucis komunikāciju un ignorējis influenceres epastus un centienus sazināties. Pēc zīmola attieksmes Armaņevai radušās aizdomas, ka šis produkts būs, viņai nezinot, iekļauts jaunajā skaistumkopšanas produktu sērijā, un šīs aizdomas, pēc Armaņevas teiktā, esot apstiprinājušās. Influencerei par jaunumiem paziņots ar epasta palīdzību. 

"Kārtējo reizi pārliecinos, ka par savām idejām ir jāstāsta ļoti rūpīgi," atzīst stiliste, minot, ka šādos gadījumos vienmēr vajadzētu noslēgt līgumu. Viņa gan min, ka arī līgumus, diemžēl, ir iespējams apiet.

LVBIA vadītāja video beigās atklāj, ka viņai esot jauna ideja, kuras realizēšanai viņa vairs neplāno piesaistīt kosmētikas firmas. 

"Sargājiet savas idejas," video nobeigumā saka Armaņeva.

Foto: Zīmola "MADARA" jaunāko skaistumkopšanas produktu prezentācija

Zīmola "Madara" pārstāvji snieguši atbildi Armaņevas publiskajiem izteikumiem. 

"Sveika, Maija! Korektors ir industrijas standarts, atrodams praktiski jebkura dekoratīvās kosmētikas zīmola sortimentā un paredzēts ne tikai acu zonai, bet arī apsārtumu, izsitumu un citu ādas nepilnību notušēšanai. Jūsu iecere tomēr saistījās ar cita tipa produktu. Kosmētikas radīšana nevar aprobežoties ar vienu tikšanās reizi, tas ir gada darbs ar nemitīgu R&D speciālistu, testēšanas dalībnieku, dekoratīvās kosmētikas gadījumā - arī MUA - iesaisti. "Madara Organic Makeup" līnija tapusi oficiālā ilgtermiņa sadarbībā ar atzītām grima māksliniecēm.

Mūsu iepazīšanās reizē, kuru iniciējāt, nenotika vienošanās ne par darba veikšanu, ne tālāko rīcības plānu, ne sadarbības formu - visai nekorekti teikt, ka tika paspiestas rokas un apstiprināts "darām!"

Atgādinām, ka AS "Madara Cosmetics" piedāvā kontraktražošanu, kas aptver gan ilgo formulu izstrādes procesu, gan ražošanu, taču tas ir maksas pakalpojums. Kaut arī viss mūsu darbs balstās uz atklātu un atvērtu pieeju, vienmēr stingri ievērojam NDA labo praksi. Viena lieta, par kuru gan mums pieklātos atvainoties - uz vienu e-pastu, saņemtu š.g. 9. janvārī, tik tiešām esam palikuši atbildi parādā. Ielūgumu uz "Madara Organic Makeup" atklāšanu nesaņēmāt kļūdas pēc - ļoti gaidījām ikvienu lūgto viesi, arī jūs!" - vietnē "Instagram" pauž zīmola pārstāvji. 

Zināmu skepsi par Armaņevas komentāriem paudušas arī citas Latvijas slavenības un influenceri.

Uz augšu