Maija stāsta, ka viņai bijušas idejas, kā "savienot nesavienojamo" un radīt unikālu skaistumkopšanas produktu. Abas puses esot vienojušās par sadarbību, taču pēc tam zīmols esot pārtraucis komunikāciju un ignorējis influenceres epastus un centienus sazināties. Pēc zīmola attieksmes Armaņevai radušās aizdomas, ka šis produkts būs, viņai nezinot, iekļauts jaunajā skaistumkopšanas produktu sērijā, un šīs aizdomas, pēc Armaņevas teiktā, esot apstiprinājušās. Influencerei par jaunumiem paziņots ar epasta palīdzību.
"Kārtējo reizi pārliecinos, ka par savām idejām ir jāstāsta ļoti rūpīgi," atzīst stiliste, minot, ka šādos gadījumos vienmēr vajadzētu noslēgt līgumu. Viņa gan min, ka arī līgumus, diemžēl, ir iespējams apiet.
LVBIA vadītāja video beigās atklāj, ka viņai esot jauna ideja, kuras realizēšanai viņa vairs neplāno piesaistīt kosmētikas firmas.
"Sargājiet savas idejas," video nobeigumā saka Armaņeva.
Foto: Zīmola "MADARA" jaunāko skaistumkopšanas produktu prezentācija
Zīmola "Madara" pārstāvji snieguši atbildi Armaņevas publiskajiem izteikumiem.
"Sveika, Maija! Korektors ir industrijas standarts, atrodams praktiski jebkura dekoratīvās kosmētikas zīmola sortimentā un paredzēts ne tikai acu zonai, bet arī apsārtumu, izsitumu un citu ādas nepilnību notušēšanai. Jūsu iecere tomēr saistījās ar cita tipa produktu. Kosmētikas radīšana nevar aprobežoties ar vienu tikšanās reizi, tas ir gada darbs ar nemitīgu R&D speciālistu, testēšanas dalībnieku, dekoratīvās kosmētikas gadījumā - arī MUA - iesaisti. "Madara Organic Makeup" līnija tapusi oficiālā ilgtermiņa sadarbībā ar atzītām grima māksliniecēm.