Foto: zīmola "MADARA" jaunāko skaistumkopšanas produktu prezentācija
Tāpat norāde uz to, ka starp pusēm visu laiku pastāvējusi komunikācija, neatbilst patiesībai, jo komunikācija bija aptverta tikai ar dažiem e-pastiem un vienīgās tikšanās laikā pārrunāto. Nekādas ilgstošas komunikācijas starp pusēm nav bijis. Šī ir laba mācība uzņēmumam turpmāk pārskatīt savu politiku attiecībā uz veidu, kā tiek vestas sarunas ar personām, kuras vēlās iepazīstināt uzņēmumu ar jaunām idejām, lai nepieļautu šādu situāciju atkārtošanos.
Pirms publiskajiem paziņojumiem Maija Armaņeva arī nav informējusi uzņēmumu, ka viņai būtu kādas pretenzijas pret uzņēmumu saistībā ar jauno korektoru. No tā var secināt, ka Maija Armaņeva nav vēlējusies godprātīgi risināt viņas izstāstīto situāciju, bet gan tikai vairot savu publisko atpazīstamību.
Cilvēciski ir saprotama Maijas Armaņevas kā „influenceres” vēlēšanās kļūt atpazīstamākai uz AS „Madara Cosmetics” vairāk nekā 10 gadus ilgās labās reputācijas rēķina, tomēr Maijas Armaņevas izvēlētie līdzekļi un metodes šādas popularitātes sasniegšanai uzņēmumam nav pieņemamas.
Saskaņā ar publiski pieejamo informāciju Maija Armaņeva ir „Latvijas Influenceru un Blogeru Asociācijas” dibinātāja un biedre, kurai ir saistošs šīs asociācijas Ētikas kodekss. Minētā kodeksa 1.2.punkts paredz, ka, izpaužot savu vārda brīvību, satura autors neaizskar citas personas godu un cieņu, kā arī ievēro naida kurināšanas aizliegumu. Proti, nedrīkst aizskart uzņēmuma reputāciju, kā arī noskaņot personas pret uzņēmumu bez jebkāda pamata. Kodeksa 2.1.punkts un 2.2.punkts paredz, ka satura autora uzdevums ir sniegt sabiedrībai patiesu un pārbaudītu informāciju, kā arī faktu izklāstam satura autora veidotajā saturā jābūt objektīvam, skaidram, bez falsifikācijas vai maldināšanas. Kodeksa 2.3.punkts nosaka, ka satura autors ir atbildīgs par to, lai paustā informācija iepriekš ir pārbaudīta un atbilst patiesībai. Savukārt, ja gadījumā satura autora sniegtā informācija izrādās nepatiesa, viņam ir pienākums, par to informēt un labot informāciju uz patiesu. Maija Armaņeva ir pārkāpusi visas norādītās asociācijas Ētikas kodeksa normas, izplatot apzināti nepatiesas ziņas, ka AS „Madara Cosmetics” ir piesavinājusies kādu pēc satura nenosakāmu Maijas Armaņevas ideju.
Maijas Armaņevas izplatītās apzināti nepatiesās ziņas ir negatīvi ietekmējušas uzņēmuma reputāciju. Uzņēmums sagaida, ka Maija Armaņeva ievēros „Latvijas Influenceru un Blogeru Asociācijas” Ētikas kodeksa normas un tuvākajā laikā godprātīgi publiski atvainosies AS „Madara Cosmetics”, kā arī atsauks izplatītās apzināti nepatiesās ziņas.