No minētā var secināt, ka Maija Armaņeva ir izplatījusi informāciju, ka AS „Madara Cosmetics” ir izmantojusi viņas ideju jaunā korektora izstrādē, kaut arī pati Maija Armaņeva šo produktu nav ne izpētījusi, ne lietojusi pirms attēla ar uzņēmuma preču zīmi un video uzrunas sagatavošanas un publiskošanas vietnē „Instagram”.
Maija Armaņeva ir izdarījusi secinājumu par to, ka kāda pēc satura nenosakāma viņas ideja ir izmantota uzņēmuma jaunā korektora formulā, vadoties tikai no ieraksta par jauno produktu AS „Madara Cosmetics” interneta mājas lapā. Jāatzīmē, ka katram jaunam kosmētikas līdzeklim tiek veidots jauns ķīmiskais sastāvs, jo ar „izdomātu efektu” nepietiek, lai panāktu kāda kosmētiskā līdzekļa iedarbību. Kosmētiskā līdzekļa izstrāde ir finansiāli dārgs, pastāvīgs un ilgstošs process, kas var aizņemt pat vairākus gadus, un kura ietvaros nepārtraukti tiek saskaņotas iesaistīto personu darbības, apkopoti viedokļi, tiek pētītas sastāvdaļas, to īpašības, ietekme, noturīgums, meklētas un piemērotas ražošanas tehnoloģijas konkrētam produktam, kā arī tiek veiktas daudzas citas darbības.
No vienas īsas tikšanās reizes ar personu, kurai ir kāda ideja par kosmētiska līdzekļa „izdomātu efektu”, nav iespējams radīt un sākt ražot kosmētisko līdzekli.
Nepatiess ir Maijas Armaņevas video uzrunā norādītais, ka: „Pēc tam, kad paspiedām rokas, viss, super, sadarbojamies, man, mums patīk, Maija, Tava ideja, viss ir baigi forši, un es domāju, ka mēs to varēsim realizēt”. Vienīgās iepazīšanās tikšanās laikā nenotika vienošanās ne par kādu darbu veikšanu, ne tālāko rīcības plānu, ne sadarbības formu, tādēļ nav patiess Maijas Armaņevas apgalvojums, ka tika paspiestas rokas, apstiprināta sadarbība un, ka uzņēmums kaut ko varēs realizēt. Turklāt, kā jau minēts iepriekš, uzņēmumam īsās tikšanās laikā arī netika sniegta nekāda būtiska informācija par to, kā panākt Maijas Armaņevas tonējošā acu krēma „izdomāto efektu”, un uzņēmums nepiedāvāja nekāda veida sadarbību.