Viņa turpina: "Man bēdīgi varbūt dzirdēt no klientiem, ka pasaka frāzi - a ja pat viņa sūta no "AliExpress"? Un tad man ir tāds - nopietni? Es saku - padomājiet loģiski!
Ja tik tiešām tas būtu "AliExpress", vai man būtu pavadzīmes un vai man būtu uzņēmums? Vai man būtu pārbaudē reāli parādīt, kas man ir? Man nebūtu!
Ja es dzīvotu mājās, vienistabas dzīvoklī, un man būtu vienalga, kam es tirgoju, - mani neviens neredz un nedzird - da es varu vienalga ko pārdot. Man ir milzīgs uzņēmums! Man liekas, tas ir kauns, pārdot no "AliExpress"! Man vienīgais, kas no turienes atnācis, ir auskari, un viņi saplīsa pirmajā fotosesijā!"
"Tas nav nelegāli [pasūtīt no "AliExpress" un pēc tam pārdot tālāk] - tu to vari darīt! Un daudzi to saka: "Un pat ja tas tā ir?" Bet vai tik tiešām es varētu piepildīt milzīgu veikalu? Pasūtot no "AliExpress", cik es atmuitošanā samaksātu? Cik es par piegādi samaksātu? Mums ir ļoti lielas tūres," uzsver influencere.
Didrihsone apgalvo, ka apģērbu brauc iegādāties vairumtirdzniecības bāzēs: "Mēs braucam, skatāmies, izvērtējam, tas ir ļoti garš un ilgs process."
"Facebook" ieraksts, kas sākotnēji vērsa uzmanību tikai uz iespējamo faktu par to, ka "Butterfly" piedāvā Ķīnā ražotas preces, izvērtās plašumā, un pircējas atklāja vēl citus pieredzes stāstus, piemēram, vairākas klientes apgalvo, ka apģērba iegādes brīdī viņām lūgts maksāt skaidrā naudā un netiek izsniegts čeks. Tāpat dāmas pauda sašutumu par apģērba slikto kvalitāti, kā arī ir neizpratnē par to, ka tam nekur nav norādīta kopšanas informācija (tiek apgalvots, ka kopšanas informācijas birka tiek rūpīgi nogriezta no apģērba). Vairākas dāmas, kuras pasūtījušas "Butterfly" apģērbu internetā, sacīja, ka viņu sūdzības par saņemto preci, kas, piemēram, ir brāķis, netiek uzklausītas - pircēju konti vietnē "Instagram" tiekot pat bloķēti. Tiesa, Saulītes intervijas laikā neizskanēja jautājumi par šīm tēmām.