Kāds vērīgs TVNET lasītājs vērsis uzmanību, ka influencere un divu meitu mamma Madara Kiviča sociālajos tīklos esot ievērojami uzlabojusi savu izskatu ar "fotošopa" palīdzību.
Madara Kiviča pieķerta, uzlabojot izskatu ar "fotošopu"
Kiviča kļuvusi par kāda kleitu zīmola reklāmas seju, un viņas fotogrāfijas izmantotas uzņēmuma "Instagram" kontā (skat. piekto fotogrāfiju).
Taču vērīgais TVNET lasītājs norādījis, ka Kiviča savā "Instagram" kontā publiskojusi to pašu fotogrāfiju, vien ievērojami uzlabojot izskatu - košāks grims, tumšāka ādas krāsa un kuplāki mati.
Foto: TVNET lasītāja kolāža
Pati Kiviča komentēja radušos situāciju vietnes "Instagram" īsajos stāstiņos, kur dalījās ar divām fotogrāfijām, kā arī aprakstu. "Pirms un pēc. Jeb 0,00001%, kuri nesaprot, kas ir bilžu pirmsapstrāde un pēcapstrāde," rakstīja Kiviča.
Viņa uzsvēra: "Ja cilvēkam ir normāla sejas āda, tad ar nelielu "uzlabojumu" izskaties pēc "Victoria's Secret" modeles."
"Bet paldies ikvienam un priecē, ka ir ļooooti daudz cilvēku, kas zina, kas ir reklāmas foto VS real life (pret īsto dzīvi - lat.)," vēstīja Kiviča, apgalvojot, ka fotogrāfijā, kas ievietota viņas profilā, un fotogrāfijā, ko publicējis viņas reklamētais zīmols, nav izmantots "fotošops" izskata uzlabošanai, bet gan programma, kas vispārīgi uzlabo attēla kvalitāti.