Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

"Dvēseļu puteni" pirmizrādīs ASV virtuālajā kino

"Dvēseļu putenis"
"Dvēseļu putenis" Foto: publicitātes

Režisora Dzintara Dreiberga kinofilma "Dvēseļu putenis", ko ASV izplata "Film Movement", šodien piedzīvos pirmizrādi ASV virtuālajā kino, informē filmas producente Inga Praņevska.

Latvija "Dvēseļu puteni" izvirzījusi ASV Kinoakadēmijas balvas "Oskars" sacensībai. Šī būs 13.reize, kad Latvija izvirzījusi filmu, kas pretendēs uz nomināciju ASV Kinoakadēmijas balvai, sacenšoties kategorijā "Labākā ārzemju filma".

Kā iepriekš informēja Nacionālā Kino centra (NKC) vecākā referente Zane Kauliņa, pirmais nomināciju pretendentu saraksts ar desmit filmām tiks izziņots 9. februārī.

NKC pārstāve minēja, ka "Oskara" balvas kategorijai, kura regulāri tiek vērtēta kopš 1956. gada un līdz šim bija pazīstama ar nosaukumu "Labākā filma svešvalodā" pērn mainīts nosaukums, un šogad jau otro reizi tā ir "International Feature Film Award". 2019. gadā šai balvai tika pieteiktas 93 valstu filmas.

Jau vēstīts, ka agājušajā gadā NKC izsludinātajā konkursā režisora Dreiberga kinofilmai "Dvēseļu putenis" mārketinga atbalstu ASV Kinoakadēmijas balvai "Oskars" par 20 000 eiro veiks filmas veidotāji - studija "Kulfilma".

Kā iepriekš informēja filmas producente Praņevska, piešķirtie līdzekļi tiks izlietoti, lai piesaistītu publicistu ASV, bez kura pakalpojumiem nav iespējams piedalīties šajā kino sacensībā. Producente atzīmēja, ka publicista izdevums būs veidot publicitātes kampaņu, lai filmu pamanītu starp simts citiem kandidātiem un noskatītos balsojošie ASV kinoakadēmijas biedri.

Producente atzīmēja, ka par "Dvēseļu puteņa" publisko attiecību kampaņas īstenošanu ceļā uz "Oskara" nomināciju studija "Kultfilm" ir vienojusies ar Losandželosas uzņēmumu "Accolade Publicity & Consulting". Pēc Praņevskas paustā, uzņēmuma klientu vidū ir tādi kino industrijas dūži kā "Amazon Studios", "Netflix", "Apple TV +".

Savukārt uzņēmuma publicisti iepriekš ir strādājuši ar tādām filmām kā 2018. gada kinolenti "Bohemian Rhapsody" jeb "Bohēmista rapsodija", 2014. gada filmu "Boyhood" jeb "Puikas gadi" un citām.

Uzņēmuma dibinātāja un publiciste Emīlija Lū Aldridža pati personīgi strādā pie "Dvēseļu puteņa" publicitātes. 2019. gadā viņa vadīja poļu režisora Jana Komasa kinolentes "Corpus Christi" kampaņu un Polijas filma ieguva "Oskara" nomināciju kategorijā "Labākā ārzemju filma".

Foto: Filmas "Dvēseļu putenis" svinīgā pirmizrāde.

 

Nepalaid garām!

Uz augšu