Pagājušā gada nogalē pirmizrādi piedzīvoja krievu režisora Alekseja Učiteļa filma "Cojs", kas tapusi kā Latvijas un Krievijas kopprodukts. Tā stāsta par notikumiem pēc liktenīgās avārijas uz Talsu-Slokas šosejas, kurā 1990. gada 15. augustā bojā gāja grupas "Kino" solists Viktors Cojs. Filma, kas skatāma arī "LMT Viedtelevīzijā", uzņemta gan Krievijā, gan Latvijā, un tajā filmējušies arī vairāki pašmāju aktieri, tostarp aktrise un režisore Inga Tropa-Fišere. Par pirmo pieredzi lielajā kino, balansēšanu starp aktrises un režisores pozīciju un varonību uzveikt bailes ārpus komforta robežas stāsta Inga Tropa-Fišere.
Tā kā tu pārstāvi gan aktierus, gan režisorus, jautāšu – kā šobrīd klājas skatuves māksliniekiem?
Tas ir ļoti individuāls jautājums. Es domāju, ka mēs visi kā sabiedrība atrodamies burbuļos – kurš nu kuros, un izteikti dzīvojam kaut kādās paralēlās pasaulēs. Ja tiek jautāts man, tad es domāju, ka esošajā situācijā es nevaru ne par ko sūdzēties. Man ir, ko ēst, kur dzīvot, ko vilkt mugurā. Man ir ģimene un vienpadsmitgadīgs dēls ar visām šī brīža tālmācības sekām, piedzīvojumiem un pārdzīvojumiem. Ir arī dažādi darbi, aktieriskie un režijas. Kopš pagājušā pavasara divi režijas darbi jau ir piedzīvojuši pirmizrādes, un trešais ir procesā, kas ieildzis tieši Covid-19 ierobežojumu dēļ, jo tā nebūs Zoom vai digitālā izrāde, bet dzīvā izrāde, kad atkal varēsim satikties. Arī aktieriski man ir dažādas lomas filmējoties, jo filmēšanas procesi, paldies Dievam, tagad notiek. Katrā ziņā par bezdarbību vai laiku, kurā man nebūtu, ko darīt, es vispār nevaru sūdzēties. Tas tik un tā ir ļoti piepildīts un intensīvs. Protams, gribas līst ārā no tiem burbuļiem, un es arī – ah, kā es esmu noilgojusies pēc skatītājiem, tiešā kontakta un cilvēkiem! Es domāju,