Pēdējā laikā īpaši aktualizējies jautājums par to, cik pašmāju influenceri prasa par sadarbības ierakstiem sociālajos tīklos. Nu ļaužu interesi par šo tematu komentēja arī mūziķa Andra Kiviča sieva Liene.
Liene Kiviča par sadarbībām mēdz prasīt pat divus tūkstošus eiro (5)
Kiviča norādīja, ka viņu izbrīna, ja tiek dēvēta par influenceri. "Mans mērķis nav kaut ko par katru cenu ietekmēt."
Četru meitu mamma gan piebilda, ka cenšas reklamēt tikai to, kas patīk pašai, tomēr gadījumi ir bijuši dažādi.
"Ir gadījies, ka turīgi uzņēmumi lūdz notestēt produktu, beigās pretim prasot reklāmu, konkursus, video utt., neieguldot ne kapeiku tavā darbā, uzdodoties par "neseniem iesācējiem, kam nepieciešams atbalsts". Šādi mūsu ģimeni piemānīja viens pamperu uzņēmums. Turīgs, pamperi izraisīja bērnam čūlas, mums nepiedāvāja kompensāciju, pat neatvainojās, un viņi bezkaunīgi turpina rīkot konkursus citos profilos par pamperu paku! Bez maksas!"
Šā iemesla dēļ Kiviča rūpīgi izvērtējot, ar kādiem zīmoliem sadarbojas, platformu "Instagram" vairāk uzverot kā hobiju.
"Mūsu sadarbības ir arī par 1000, 2000 eiro, tomēr mēs atbalstām arī iesācējus,
jaunos uzņēmējus, māksliniekus, labdarības projektus utt."
Nesen influencere Katrīne Sauliete atklāja, ka par ierakstu sociālajos tīklos pārsvarā prasa 350 eiro, tomēr par lielāku summu ir gatava reklamēt arī preces, kas pašai nepatīk.
Savukārt influencere Elīna Didrihsone norādīja, ka nav "reklāmas stabs", uzsverot, ka viņai naudas izteiksmē nav bijusi neviena sadarbība.