Scenogrāfijas vietā – vizuāli simboli un prožektoru gaismas
Tas, ka grieķu publikai par "Otello" jauniestudējumu patiešām ir liela interese, liecināja ne tikai izsludinātās papildizrādes, bet arī tas, ka 5. marta vakarā grieķu mecenāta Stavrosa Niarkosa vārdā nosauktais kultūras centrs, kurā atrodas arī Grieķijas Nacionālā opera, bija pārpildīts līdz pēdējam (jāpiebilst, ka Grieķijā tobrīd beidzot bija atcelti gandrīz visi pasākumu apmeklēšanas ierobežojumi). Tiesa, tas nav nekāds brīnums, jo Vilsona iestudētās izrādes – tostarp 2019. gadā tapušais "Otello" iestudējums – jau līdz šim ir izpelnījušās lielu ievērību.
Daudzkārt godalgotā avangarda režisora iestudētajā izrādē darbība norisinās minimālistiski ainaviskā pasaulē, kur notiekošo pastiprina iespaidīgs apgaismojums (Vilsons ir arī izrādes gaismu partitūras autors), stilizētas kustības, unikāli tērpi un intensīvs grims. Patiesībā tas arī pirmais, kas iekrīt acīs, kad uz skatuves parādās izrādes galvenie tēli – Jago, Kasio, Roderigo un, protams, Otello un Dezdemona. Mākslinieki režisora ieceres dēļ ir spiesti kustēties kā marionetes, turklāt viņu krīta baltās sejas papildinātas ar melniem akcentiem, kas, piemēram, Jago liek izskatīties teju pēc hakeru grupējuma Anonymus vizualizācijas (un jāteic, ka lieliski piestāv šā nelieša un manipulatora dabai). Turklāt režisors dziedātājiem licis ne tikai kustēties kā marionetēm, bet brīžiem – vienkārši stāvēt uz vietas, neko nedarot, tāpēc vairākās mizanscēnās mākslinieki ir spiesti visas emocijas paust ar dziedājumu vien. Redzot, cik sarežģītos un smagos tērpos (vismaz vizuāli) viņiem tas jādara, var vien solistus uzteikt par izturību un pacietību. Turklāt šajā izrādē nav itin nekādas scenogrāfijas, vien stilizēti vizuāli simboli, kuri parādās uz ekrāna skatuves aizmugurē, līdz ar to daļēji novēršot skatītāju uzmanību no izrādes norises.