Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Vairāki Latvijas influenceri un satura veidotāji nominēti prestižai balvai

Raksta foto
Foto: publicitātes

Pirmo reizi vēsturē Latvijas sociālo tīklu satura veidotāji nominēti prestižajam starptautiskajam apbalvojumam "Nickelodean Kids’ Choice Awards" nominācijā “Mīļākais inluenceris”.

"Nickelodeon Kids’ Choice Awards" ir ikgadēja starptautiska bērnu balvu pasniegšanas ceremonija, ko organizē "Nickelodeon". Šogad pirmo reizi ceremonijas vēsturē Baltijas valstis kļuvušas par tās sastāvdaļu, papildinot jau ierastās starptautiskās kategorijas. No Latvijas apbalvojumam kategorijā “Mīļākais influenceris” izvirzīti četri kandidāti.

Dārta Dejus (6 gadi) ir viens no jaunākajiem sociālo tīklu satura radītājiem Latvijā, kas sekotājiem dāvā prieku ar smieklīgu, mīļu un labsirdīgu saturu.

Martins Bergšteins ir 14 gadus vecs laika ziņu entuziasts, kurš savus novērojumus publicē sociālajos tīklos, piesaistot TV3 kanāla uzmanību un oficiāli kļūstot par jaunāko laika ziņa moderatoru Latvijā.

Airita Kodorāne lielākoties publicē saturu "TikTok" platformā, daloties ar pozitīvu saturu un veselīgām ēdiena receptēm.

Justine Martinsone ir sociālā tīkla "TikTok" zvaigzne, kura publicē dažādu restorānu un kafejnīcu apskatus, kā arī dalās ar oriģinālām receptēm.

Kategorijas uzvarētāji tiks paziņoti 12. aprīlī. Līdz tam ikkatram ir iespēja balsot par savu favorītu.

Šā gada ceremoniju vadīs aktrise, šova iCarly zvaigzne Miranda Kosgrova (Miranda Cosgrove) un Nacionālās futbola līgas (NFL) superzvaigzne Robs Gronkovskis.

Līdzās Latvijas nominantiem šogad balvai dažādās nominācijās izvirzītas tādas zvaigznes kā Toms Hidelstons, Andželīna Džolija, Zendaja, Dreiks, Džastins Bībers, Krištianu Ronaldu, Teilora Svifta, Lebrons Džeimss un citi. Arī aizvadītajos gados balvas saņēmuši pasaules populārākie mūziķi, aktieri, sportisti un slavenības kā, piemēram, Ariana Grande, BTS, Roberts Daunijs jaunākais, Dveins Džonsons un daudzi citi.

Nickelodeon, kas darbojas jau 42 gadus, ir pasaulē populārākais bērnu izklaides zīmols. Tas izveidojis daudzveidīgu, globālu biznesu, izvirzot bērnu intereses pirmajā vietā. Zīmols ietver televīzijas programmu veidošanu un ražošanu ASV un visā pasaulē.

Uz augšu