Ingūna Skuja un Melisa D. Breidena savā runā izvērsa ekspozīcijai piemītošo autobiogrāfisko dimensiju. Mākslinieces komentēja paviljona centrālo objektu – lielu porcelāna gultu, ko pret sienu atspiež neredzams vilnis, – un dalījās personiskā stāstā par grūtībām, ko viņām kā viendzimuma pārim nācies piedzīvot 23 savu attiecību gados, kā arī pauda gandarījumu par iespēju pārstāvēt Latviju pasaules senākajā mākslas biennālē.
Latvijas paviljona Selling Water by the River ekspozīcija sastāv no vairāk nekā 300 porcelāna darbiem un aicina ielūkoties mākslinieču mājās, kā arī paviesoties dažādās to sadzīves zonās. Meistarīgi veidotajos objektos, kas ieņem visneparastākās sadzīves priekšmetu, dabas elementu un cilvēka ķermeņa formas, atbalsojas Baltijas un pasaules mērogā aktuālas sociālas, ekonomiskas, politiskas un kultūras tēmas.
Paviljona pamatvēstījums ir: viss, kas mums nepieciešams, mums jau ir dots. Šajā dzenbudisma iedvesmotajā atziņā mākslinieces saskata dažādībai atvērtas sabiedrības iespēju, par kuras metaforu kļūst paviljona nosaukumā pieteiktais ūdens – elements, kas vieno visas dzīvās būtnes un ir sākotne dzīvībai kā tādai.
Foto atskats uz Latvijas paviljona Venēcijas biennālē inaugurāciju
Paviljona spilgtā estētika, drosmīgie tēli un feminisma ideju klātbūtne sabalsojas ar šī gada Venēcijas biennāles virstēmu Milk of Dreams ("Sapņu piens"). Saskaņā ar biennāles galvenās kuratores Sesīlijas Alemani redzējumu šis no sirreālisma mākslinieces Leonoras Keringtones patapinātais nosaukums apraksta maģisku pasauli, kurā dzīve pastāvīgi tiek pārradīta caur iztēles prizmu. Līdzīgi Skuja Braden ūdens plūdumam pakļautajai dzīves telpai, šī ir pasaule, "kur ikviens var mainīties, piedzīvot pārvērtības, kļūt par kaut ko vai kādu citu".