Par lielisku festivāla noslēgumu savukārt parūpējās aizokeāna Ņūorleānā dzīvojošā franču dziedātāja Sirila Emē, kura 2015. gadā uzstājās arī festivālā “Rīgas Ritmi”. Toreiz intervijā viņa savu mūziku raksturoja kā prieka džezu jeb fun jazz. Uzstādījums, šķiet, nav mainījies, bet “Jazzkaar” bija redzams, ka Sirila turpinājusi progresēt kā pārliecinoša džeza dīva ar savu koķeto un mazliet pašpuicisko šarmu, kā arī skatuvisko pārliecību, kas ļauj sagrābt jebkādu auditoriju un nelaist vaļā līdz pat koncerta beigām. Maģiskākais brīdis bija pavadošā trio aizsūtīšana atpūsties un palikšana divatā ar publiku un ukuleli. Atvainojos, baritona ukuleli, jo šo faktu pati māksliniece uzsvēra īpaši.
Igauņiem izdevās. Tā var secināt pēc "Jazzkaar" apmeklējuma, jo skatītāju bija daudz un brīžiem pat ļoti daudz, visi mākslinieki ieradās un neslēpa patieso sajūsmu par iespēju atkal uzstāties pilnai zālei klausītāju. Šīs emocijas nevar imitēt. Tās izskatās un izklausās pārāk patiesi.
Igauņi māk noorganizēt pasaules klases festivālu, viņiem ir, kur to darīt, ir, kas to atbalsta, un ir, kam tas viss tik tiešām intersē. Un šis komplekts ļauj attīstīties vietējiem mūziķiem, no kuriem šoreiz varbūt arī negribas īpaši izcelt kādu atsevišķi, bet nebūt ne zemas kvalitātes vai sliktu koncertu dēļ. Ja Igaunijas džeza un šāda mēroga festivālos arī tautas mūzikas, rokmūzikas, popmūzikas, elektroniskās mūzikas izpildītāji vēl nav īsti iepazīti, ieteicams to darīt pēc iespējas drīzāk, jo līmenis ir augsts un idejas ir interesantas.