Alus darītava "Budweiser" paziņojusi, ko iesāks ar futbola Pasaules kausam sarūpēto alu.
Kas notiks ar 75 miljonus vērtajiem alus krājumiem, kurus nedrīkst tirgot PK laikā? (3)
"Budweiser" sākotnēji bija finālturnīra sponsors. Ņemot vērā, ka Katarā alkohols ir aizliegts, tika rasts kompromiss - katrai personai, kas ir vismaz 21 gadu veca, mača laikā drīkstēs pārdot četras 0,5 litru glāzes ar alu.
Tomēr vien divas dienas pirms čempionāta sākuma Katara cirta dūri galdā un aizliedza alus tirdzniecību stadionos vai apkārt tiem. Tas nozīmēja, ka "Budweiser" bija jāizdomā, ko iesākt ar čempionātam sagatavoto alus partiju aptuveni 75 miljonu eiro vērtībā.
Alus darītava savā "Twitter" kontā paziņojusi, ka finālturnīram atvēlēto kravu uzdāvinās valstij, kura triumfēs Pasaules kausa izcīņā.
New Day, New Tweet. Winning Country gets the Buds. Who will get them? pic.twitter.com/Vv2YFxIZa1
— Budweiser (@Budweiser) November 19, 2022
Teritorijā, kur pārnakšņos fani, tomēr būšot iespējams iegādāties alu, tomēr nav šaubu, ka netiks patērēts tāds alus apjoms, ar ko bija rēķinājusies "Budweiser".
Paredzams, ka "Budweiser" pēc šāda lēmuma tiesāsies, bet FIFA prezidents Džanni Infantīno norādīja, ka viņa dienaskārtībā esot krietni būtiskākas problēmas par šo.
Atgādinām, ka Starptautiskā Futbola federāciju asociācija (FIFA) un Katara divas dienas pirms čempionāta sākuma negaidot paziņojušas par alus tirdzniecības aizliegumu Pasaules kausa stadionu tuvumā.
FIFA pavēstīja, ka šāds lēmums pieņemts pēc diskusijām ar Pasaules kausa finālturnīra saimnieci Kataru, kas stingri ierobežo alkohola lietošanu valstī.
FIFA nepaskaidroja, kādēļ mainījusi savu nostāju nieka divas dienas pirms turnīra sākuma, bet masu mediji ziņoja, ka iejaukusies Kataras karaliskā ģimene.
FIFA paziņojumā teikts, ka alkohols būs atļauts fanu zonās, bet stadionu tuvumā alu nebūs atļauts tirgot. Tomēr fanu zonās alus solās būt dārgs - puslitrs maksās vairāk nekā desmit eiro.
Katara ir iztērējusi desmitiem miljardus dolāru, gatavojoties Pasaules kausam, un gaida vairāk nekā miljona fanu ierašanos no visas pasaules.