Britu dziedātāja un mūzikas autore, Londonā dzīvojošā Anna B. Sevidža iemieso populārās mūzikas kvalitatīvi padziļināto garu – radīt melodijas un tekstus, kuriem dejot līdzi, taču kuros ir iebiezināts modernā cilvēka status quo arvien ātrākā un neparedzamākā pasaulē. Annu par “mūziķi, kuru vērts zināt” nodēvējis žurnāls “Rolling Stone”, viņas veikumu analizē dažādi Lielbritānijas un ASV indie mūzikas tīmekļa resursi, no kuriem izdevums “The Quietus” īpaši uzsvēris mūziķes spēju “operēt ar realitātes robežām vienlaikus trauslā un drosmīgā izteiksmē”. Šobrīd Anna sev piedēvētās talanta iezīmes apliecina koncertturnejā, kura no Anglijas pārceļos uz Eiropu, lai atkal atgrieztos dzimtenē.
Debijas albumu “A Common Turn” (2021) Anna B. Sevidža papildināja ar eksperimentālu īsfilmu “Baby Grand”, kuru viņai palīdzēja veidot tālaika partneris, režisors Džems Talbots. Abu attiecības pārtūka, un, lai arī albuma panākumi bija visai grandiozi, tiem neiztrūkstoši sekoja liela preses uzmanība, kas tobrīd 30 gadus veco mākslinieci pamatīgi satricināja un bija par iemeslu viņas nozušanai no plašākas sabiedrības.
Viņas atgriešanās nākusi roku rokā ar jaunu albumu “in|Flux”, kurš (tāpat kā debijas ieraksts) iznācis vienā no vadošajām indie un experimental mūzikas izdevniecībām “City Slang”. Albuma būtiskākais raksturlielums ir Annas vokāls, kuram piemīt izteikta unikalitātes aura. Alts, kurš epizodiski ieslīd glāsmaini teju nemanāmās vibrato pārnesēs, apvienojumā ar biezi un dinamiski iestrādātiem elektronikas bītiem veido tādu saskanību, kurā patiesi var domāt par realitātes un fantāzijas netveramo robežu, kā minēts raksta ievadā.