Animācijas režisori Kobiela Velšmane un Hjū Velšmans pirms vairākiem gadiem īstenoja ambiciozu eļļas gleznu animācijas projektu – iesaistot 115 māksliniekus, kas kopā uzgleznoja 65 000 kadru, tapa ASV Kinoakadēmijas balvai “Oskars” nominētā animācijas pilnmetrāžas filma “Mīlošais Vinsents” (Loving Vincent, 2017) par mākslinieku Vinsentu van Gogu.
Arī režisoru jaunākais kopdarbs, RIGA IFF Pilnmetrāžas filmu konkursā iekļautā animācija “Lauku ļaudis”, veidots, turpinot strādāt šajā pašā tehnikā – procesā, kas imitē rotoskopijas tehniku, filmējumiem tiekot atveidotiem meistarīgos, gleznotos kadros un animācijas rindās.
Vairāk nekā gada garumā, strādājot kopā ar māksliniekiem no Polijas, Serbijas un Ukrainas, tapuši teju 40 tūkstoši eļļas gleznu, bet par to stila galveno iedvesmas avotu kalpojusi poļu reālisma un impresionisma mākslinieku daiļrade.
Pārlaicīgās, gleznieciskās teiksmas par cilvēka postošo un dziedējošo iedabu laika, dabas un uzskatu griežos pamatā ir 1924. gadā Nobela prēmiju saņēmušā poļu literāta Vladislava Reimonta romāns, kas rod radniecīgus motīvus ar latviešu Blaumaņa un Virzas daiļradi. Tetraloģijā “Zemnieki”, kas oriģinālvalodā publicēta laika posmā no 1904. līdz 1907. gadam, autors atsedz dzīvi Polijas zemnieku sētā.