Nesen plašu ažiotāžu izraisīja žurnālistes Ingas Spriņģes pētījums, kur influencere Liene Uresina it kā attēlota uz "Forbes" žurnāla vāka. Situāciju komentējis arī jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists Artūrs Mednis.
"Forbes" jezga: Mednis skarbi izsakās par Uresinas lētticību
"Domāju, ka Liene nav tik stulbai, lai tiešam uzķertos uz tik acīmredzama scam," raidījumam "Bez tabu" saka Mednis.
Viņš tikai ar dažu klikšķu palīdzību atrod vairākus "sarkanos karogus", kas uzreiz liecina par krāpniecību un šis, it kā digitālais žurnāls, ir "Forbes" dublikāts.
"Tas ir klasisks scam, kur tiek meklēti lētticīgi cilvēki, kas alkst slavas, un uzķeras," secina Mednis.
"Es, protams, tam neticu, ka viņa nezināja, jo tas būtu tiešam smieklīgi. Tad ir jāpajautā viņas sekotājiem, viņas produkta pircējiem, kāpēc jūs pērkat no cilvēka, kas nespēj šādas elementāras lietas atšķirt?!" tā Mednis.
Atgādinām, ka pētnieciskā žurnāliste Inga Spriņģe septembra izskaņā savos sociālajos tīklos dalījusies ar ierakstu, kur atmasko influenceri Lieni (īstajā vārdā Jeļenu) Uresinu. Uresina ir pazīstama kā "manifestācijas koučs".
Vairāk skaties video!