Karlīna Mežecka (1995) ir jaunā māksliniece, pašlaik dzīvo un strādā Londonā, Apvienotajā Karalistē. Ieguvusi bakalaura grādu Latvjias Mākslas akadēmijas Keramikas nodaļā (2020) un maģistra grādu Londonas Karaliskajā mākslas koledžā (Royal College of Art) Keramikas un stikla nodaļā (2022). Nesenākās izstādes: Martinsona balva, Daugavpils Marka Rotko mākslas centrs, LV (2023); "Decentrējot, izkliedējot vienuviet", Padures muiža, LV (2023); Black Market 3, Kim? Skolas ielā 18, Rīga, LV (2022); "Sinhronitātes", Vagonu iela, Rīga, LV (2022); My Empty Shell, Candid Gallery, Londona, UK (2022); Melting Pot, Londona, UK (2022); Security Patterns, LOW galerija Rīga, LV (2022); Surrender, PILOT galerija, Rīga, LV (2021); "Demokrātijas Brīnumi", Tēlniecības kvadriennāle, Rīga, LV (2020).
Ievas Jakušas un Gundegas Straubergas “Mazcenas Rīga” apskata pilsētas identitāti kā tūrisma galamērķi no diviem kontrastējošiem skatupunktiem – ārzemju mazbudžeta aviokompānijas un vietējā mārketinga prizmas. Projekts izceļ atšķirības ārējās perspektīvas un Latvijas kultūras mantojuma mārketinga pieejās. Piemēram, aviokompānijas Ryanair pārdošanas stratēģija Rīgai apstājas pie zemām cenām un naktsdzīves ceļveža. Šis objektīvs kontrastē ar patieso piedāvājumu, inflāciju, augstas kvalitātes amatnieku izstrādājumiem suvenīru veikalos un tradicionālo kultūru. “Mazcenas Rīga” apskata amatniecības un kultūras nozīmību un ietekmi mūsdienu tūrisma industrijā. Caur manipulētiem, tradicionāliem latviešu suvenīru izstrādājumiem projekts sniedz ieskatu kultūras reprezentācijas sarežģītībā. Tas apšauba mantojuma konvertēšanu precēs, aicinot apdomāt kultūras artefaktu un tradīciju autentiskumu. Mijiedarbība starp dažādu simbolu izmantošanu komerciālajā amatniecībā un kultūras sakņu saglabāšanu, aicina skatītājus izvērtēt tradīciju komerciālo pievilcību. Dizaineru duo vēlas apspēlēt vārda “lēts” nozīmi, un prezentēt to kā jēdzienu, kas atspoguļo vairāk par cenu. Tas ir veids, kā skatīties uz pasauli, sākot no starptautiskajām robežām un uzņēmumu suverenitātes līdz mārketinga stratēģijām.