Lai gan balsošanas sistēmas datu apmaiņa pirms “Muzikālās bankas 2023” finālšova tika vairākkārt testēta, tomēr vienlaicīgo zvanu skaits pārsniedza pakalpojuma sniedzēja “CSC Telecom” prognozes par ienākošo zvanu skaitu, kā rezultātā sistēma tos nevarēja apkalpot. To, ka ir problēma ar telefonbalsojumu, “CSC Telecom” konstatēja jau balsojuma sākumā. Operatīvi tika veikta serveru jaudas palielināšana un komutācijas risinājumu pielāgošana, kas diemžēl ierobežotā laikā nedeva vēlamo rezultātu.
Latvijas Radio, pasākuma “Muzikālā banka” producents, pirms pakalpojuma līguma noslēgšanas ar “CSC Telecom” izvērtēja uzņēmuma līdzšinējo pieredzi līdzīgu projektu īstenošanā. ““Muzikālās bankas” organizatoriem neradās šaubas par uzņēmuma spēju nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Diemžēl tehnoloģiskais risinājums pievīla – pakalpojuma sniedzējs tikai daļēji spēja nodrošināt līguma saistību izpildi, nodrošinot balsojumu ar īsziņām, bet ne liela apjoma telefonzvanu pieņemšanu vienlaicīgi,” skaidro “Muzikālās bankas” izpildproducents Aigars Dinsbergs.
“Muzikālās bankas” galvenie un svarīgākie elementi ir Latvijas mūziķi, kas rada dziesmas dzimtajā valodā, un mūsu klausītāji. Bez viņiem nebūtu ne “Muzikālās bankas” iknedēļas raidījumu Latvijas Radio 2 ēterā, ne finālšova. Tieši tādēļ mums ir vēl jo vairāk žēl par finālšovā radušos situāciju, kad telefonbalsojums īsi pēc balsošanas sākšanās vairs nebija pieejams. Esam gandarīti, ka šie gaidītie mūzikas svētki tomēr varēja notikt un mūsu draugi, mūziķi, par spīti nepatīkamajai situācijai bija gatavi vienoties par labāko iespējamo risinājumu – ņemt vērā triecienīsziņu balsojumu, kā rezultātā “Muzikālās bankas 2023” uzvarētājs tika noskaidrots,” norāda Latvijas Radio 2 direktors Kaspars Mauriņš. Latvijas Radio atvainojas “Muzikālās bankas” finālšova dalībniekiem, skatītājiem un klausītājiem par sagādātajām neērtībām.