Īpaši izceļams ir ģitārista un vokālista Čipa Kinga (Chip King) savdabīgais vokāls – tie ir spalgi, asi, apskaņojuma distortēti balss cirtieni, kas rada distanci starp izpildītāju un panākto skanējumu: aizverot acis, ir grūti iztēloties ķermeni, kam piederētu šāda balss.
“The Body” bieži sadarbojas ar citiem māksliniekiem. Dažreiz tās ir grupas no radniecīgām metāla un trokšņu roka aprindām, kā, piemēram, “Vampilia” vai “Full of Hell”, taču dažreiz – projekti no eksperimentālās elektroniskās mūzikas lauka.
Sākotnēju ievērību šajā žanrā grupa izpelnījās ar 2012. gada albumu I Shall Die Here, ko producējis projekta “The Haxan Cloak” darbinātājs (un tagad arī videospēļu un filmu mūzikas komponists) Bobijs Krliks (Bobby Krlic). Šo atmosfērisko albumu, kas vienlaikus izklausījās pēc metāla ieraksta un distopiskas, urbānas skaņu ainavas, publicēja izdevniecība RVNG Intl., kas tik tiešām ar metālu strādā reti.
Šo grupas sadarbību klāstu papildina jaunākais ieraksts “Orchards of a Futile Heaven”, ko publicējis leibls Thrill Jockey un kurā grupai pievienojusies vokāliste un industriālās post-klubu mūzikas producente Felīcija Čena (Felicia Chen) jeb Dis Fig.
Mūziķes temperaments itin labi piestāv grupai “The Body” – medijs “Pitchfork” viņas 2019. gada solo albumu PURGE raksturo kā “emocionāli saspringtu” un pilnu ar kontrastējošiem vardarbības un patvēruma mirkļiem. Savukārt portāls “Resident Advisor” par In Blue, mākslinieces sadarbības albumu ar producentu The Bug, raksta: “Dis Fig klātbūtne šeit ir transformatīva. The Bug vienmēr sadarbojies ar izciliem mūziķiem, un Dis Fig izceļ viņā labāko.”