Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

"Vairāk pārsteigumu nekā jebkad iepriekš." Noslēgusies dziesmu pieteikšana konkursam "Supernova" (1)

"Supernova 2024" fināls.
"Supernova 2024" fināls. Foto: LTV/Lauris Vīksne

Otrdien, 21. oktobrī, noslēdzās dziesmu iesniegšana Latvijas Televīzijas (LTV) konkursam "Supernova". Šogad konkursam pieteiktas 96 dziesmas. 

Atlases galvenais mērķis ir atrast talantīgu mākslinieku un aizraujošu skaņdarbu, kas nākamā gada maijā godam pārstāvēs Latviju Eirovīzijas dziesmu konkursā Bāzelē, Šveicē.

Latvijas Televīzijas (LTV) Izklaides un dokumentālā satura redakcijas vadītāja Agnese Kubliņa norāda: "Lai gan pieteikumu skaits nav pieaudzis, konkurence solās būt krāšņa un sīva. Dalībnieku vidū ir plašs talantu spektrs, pārstāvot dažādus mūzikas žanrus – no jau zināmiem vārdiem līdz pavisam jauniem talantiem. Šovs solās būt īsts mūzikas piedzīvojums! Turklāt šogad gaidāms vairāk pārsteigumu nekā jebkad iepriekš. Daudzi jau iemīļoti mākslinieki atgriežas, apliecinot, ka Eirovīzijas dziesmu konkurss ir neatkārtojama iespēja, lai uzrunātu milzīgu auditoriju visā pasaulē. Paldies visiem dziesmu iesniedzējiem!"

Dziesmas "Supernovas" nākamajai kārtai, kas būs televīzijas tiešraidē 2025. gada februārī, izvēlēsies LTV izraudzīta žūrija, kurā būs gan Latvijas mūzikas industrijas, pasākumu jomas un televīzijas pārstāvji, gan arī ārvalstu profesionāļi. Žūrija vērtēs dziesmu oriģinalitāti, aranžējumu, vēstījumu, atbilstību mūsdienu tirgus tendencēm, kā arī izpildītāju vokālās prasmes, personību un potenciālu starptautiskajā popmūzikā. Drošības apsvērumu dēļ arī šogad LTV žūrijas pārstāvju vārdus atklās tikai pēc starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa maijā.

Jau iepriekš vēstīts, ka šī gada maijā Latviju Eirovīzijā pārstāvēja mūziķis Dons ar dziesmu "Hollow", iekļūstot konkursa finālā un ierindojoties 16. vietā.

Ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē Eirovīzijas pārraides sasniedza pēdējos gados lielākos skatīšanās reitingus. 37 valstīs Eirovīzijas trīs televīzijas pārraides noskatījās vairāk nekā 163 miljoni cilvēku, savukārt konkursa video saturam dažādās sociālo mediju platformās kopā bija vairāk nekā miljards skatījumu.

Uz augšu